تریلر فیلم A Mouthful of Air منتشر شد

22 September 2021 - 14:10
A Mouthful of Air

کمپانی سونی به‌تازگی تریلری را برای فیلم آینده خود با عنوان A Mouthful of Air منتشر کرده است.

فیلم درام A Mouthful of Air، براساس رمان تحسین شده‌ای با همین عنوان که توسط نویسنده‌ای با نام امی کوپلمن (Amy Koppelman) به قلم درآمده، ساخته شده است.

وظیفه کارگردانی این فیلم را خود امی کوپلمن بر عهده داشته است. او علاوه بر کارگردانی این فیلم، فیلم‌نامه آن را خودش به تنهایی به قلم درآورده است.

این فیلم داستان نویسنده‌ای با نام جولی دیویس را روایت می‌کند. نقش این کاراکتر را در این فیلم، آماندا سایفرد (Amanda Seyfried) ایفا کرده است. از کارهای قبلی این بازیگر می‌توان به فیلم Mank اشاره کرد که او برای بازی در این فیلم، نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

در ابتدای این تریلر مخاطبان با کاراکتر جولی آشنا می‌شوند. او همسر و مادری با محبت است که از استعدادش برای نوشتن کتاب کودکان استفاده کرده تا به آن‌ها در غلبه کردن بر ترس‌هایشان کمک کند. با این حال، پس از این‌که او متوجه می‌شود که بچه‌ی دومش نیز در راه است، غمی وصف‌ نشدنی تمام وجودش را فرا می‌گیرد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این کاراکتر از اتفاقی رخ داده در گذشته‌اش نیز، رنج می‌برد.

امی کوپلمن، پیش از این درباره داستان این فیلم گفته است:

داستان (کاراکتر) جولی، به از بین بردن نگرش منفی و ترس ناشی از مادر شدن کمک خواهد کرد یا حداقل به آن‌ها (خانم‌ها) این اجازه را خواهد داد تا از ترس‌های خود (درباره مادر شدن)، به صورت آزادانه صحبت کنند.

این مفهوم را می‌توان به راحتی در تریلر به نمایش درآمده از فیلم A Mouthful of Air مشاهده کرد چرا که سلامت روانی جولی در این فیلم توسط بار سنگین مادر شدن به خطر افتاده است.

به غیر از آماندا سایفرد، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به فین ویتراک (Finn Wittrock)، پل جیاماتی (Paul Giamatti)، ایمی اروینگ (Amy Irving)، جنیفر کارپنتر (Jennifer Carpenter) و مایکل گستن (Michael Gaston) اشاره کرد.

فیلم درام A Mouthful of Air توسط امی کوپلمن، آماندا سایفرد، مایک هاروپ (Mike Harrop)، سلین رتری (Celine Rattray) و ترودی استایلر (Trudie Styler) تولید شده است.

به این فیلم درجه سنی R (بزرگسالانه) داده شده که علت آن، برخی از کلمات به کار برده شده در این فیلم می‌باشد. با این حال، با توجه به جو حاضر در این تریلر به نظر می‌رسد که این فیلم خالی از محتوای بزرگسالانه خواهد بود.

فیلم A Mouthful of Air قرار است در تاریخ ۷ آبان ماه سال جاری (۲۹ اکتبر ۲۰۲۱) در سینماها اکران شود.

تریلر منتشر شده برای این فیلم را می‌توان از طریق این لینک و پوستر منتشر شده از آن را نیز در ادامه تماشا کرد:

A Mouthful of Air

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.