تریلر فیلم Urban Myths جوزف فینز را در نقش مایکل جکسون نشان می دهد

14 January 2017 - 16:00

یکسال قبل اعلام شد که جوزف فینز (Joseph Fiennes) بازیگر فیلم Shakespeare in Love (شکسپیر عاشق) به ایفای نقش سوپراستار پاپ مایکل جکسون (Michael Jackson) در پروژه بریتانیایی به نام Urban Myths (اسطوره‌های شهری) می‌پردازد. افراد بسیاری به این مسئله واکنش نشان دادند که فینز به‌ عنوان یک بازیگر سفیدپوست نمی‌تواند نقش سیاه پوستی را بازی کند که از نوعی بیماری پوستی رنج می‌برد. بازیگران این بحث را پیش کشیدند که در هالیوود شخصیت‌های سفیدپوستی بوده‌اند که در اصل سفیدپوست نبوده‌اند و این به دلیل کمبود تنوع و گوناگونی در سینما و تلوزیون می‌باشد. با سینماگیمفا در ادامه همراه باشید.

Urban Myths: A Brand New Collection of Comedies گزیده‌ای از کمدی‌های کوتاه است که داستان‌های واقعی را به تصویر می‌کشد و نیازمند شخصیت‌های تاریخی مشهور است. بخش مربوط به مایکل جکسون وقایع بعد از حملات ۱۱ سپتامبر را با حضور سه شخصیت مشهور نشان می‌دهد: جکسون (با بازی فینز)، مارلون براندو (Marlon Brando) با بازی برایان کاکس (Brian Cox) و الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor) با بازی استاکارد چانینگ (Stockard Channing).

سایت خبری Sky Arts تریلر ۵۰ ثانیه‌ای از Urban Myths، منتشر کرده‌است که فینز را در نقش مایکل جکسون نشان می‌دهد. در این تریلر می‌بینیم که گریم سنگینی روی صورت فینز انجام شده که نه شبیه خودش و نه شبیه جکسون است. سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چه موقع فیلمی درباره زندگی مایکل جکسون ساخته می‌شود؟ هنوز در این باره تلاشی صورت نگرفته‌است و این درحالی است که جکسون یکی از شخصیت‌های تاریخی مهم و برجسته است. امیدواریم روزی برسد که مینی سریال ۱۰ ساعتی یا مستند ۸ ساعتی از جکسون ساخته شود.
این فیلم هنوز تاریخ نمایش مشخصی ندارد. شما می‌توانید تریلر این اثر را از پایین مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

 

منیع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.