Fox پخش سریال Wayward Pines را کنسل کرد

16 January 2017 - 13:00

گمانه زنی ها همچنان درباره سریال علمی تخیلی شبکه فاکس به نام Wayward Pines ادامه دارد اما سوال اصلی ما این است که چه بر سر این سریال آمده؟ بعد از اتمام فصل ۲ در ماه جولای، شبکه فاکس خبری درباره فصل سوم این سریال منتشر نکرده و همین مسئله موجب گردیده تا این تصور در همگان بوجود آید که پخش این سریال کنسل شده است. سرانجام شبکه فاکس خبری منوط بر کنسل نشدن این سریال منتشر کرد ولی ممکن است این سریال پخش نشود و این خبر خیلی خوبی نیست.

در برنامه نقد و بررسی مجموعه های تلوزیونی، مدیر اجرایی شبکه فاکس، دیوید مدن(David Madden) درباره سرنوشت بعضی از این سریال ها از جمله XFiles و Wayward Pines صحبت کرد. مدن اظهار داشت که این سریال علمی تخیلی کنسل نشده اما علاقمندان به این سریال باید قبل از دیدن بخش “بهشت بعد از آخرالزمان در آیداهو” مدتی را منتظر بمانند.

این سریال در اصل کنسل نشده اما امسال تابستان پخش نخواهد شد. علت پخش نشدن این مجموعه وجود مشکلاتی میان گروه بازیگران اعلام شده است.

با توجه به این اظهارات، سریال Wayward Pines کنسل نشده اما همچنان درگیر حواشی خاص خود می باشد. همانطور که پیشتر گفته شد این سریال امسال تابستان پخش نخواهد شد درحالی که فصل سوم هنوز در دست ساخت است. با وجود اینکه فصل یک عملکرد فوق العاده ای داشت، فصل دوم موفق نبود و همین مسئله باعث شد تا سرنوشت این سریال در هاله ای از ابهامات قرار گیرد. این سریال همچنان شانس برگشت به جایگاه واقعی خود را دارد اما طرفداران این سریال باید مدت طولانی را منتظر بمانند تا خبرهای بیشتری از این سریال منتشر گردد.

سریال Wayward Pines اولین بار در سال ۲۰۱۵ روی آنتن رفت. این سریال برگرفته از رمان سه گانه ای نوشته بلیک کروچ ( Blake Crouch) است که تهیه کننده گی آن برعهده ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) است. این سریال به داستان زندگی مامور مخفی به نام مت دیلان می پردازد که یک روز در Wayward Pines در آیداهو بدون اینکه بداند چگونه آنجا رفته، بیدار می شود. سپس متوجه می شود که چیزهای زیادی درباره این شهر وجود دارد و به افراد مرموزی برمی خورد و قادر نیست این شهر را ترک کند. فصل دوم این سریال با فصل دوم فرق دارد. این فصل به شخصیت های جدیدی می پردازد اما همچنان همان رمزآلودی اصلی را در همان مکان دارا می باشد.

 منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.