انتشار اولین تصویر از لیام نیسون در فیلم اکشن Blacklight

23 September 2021 - 13:42
فیلم Blacklight

لامپ سیاه (Blacklight)، فیلم اکشن و هیجانی جدیدی است که در آن لیام نیسون (Liam Neeson)؛ بازیگر محبوب ایرلندی به ایفای نقش پرداخته است و اکنون نخستین تصویر از وی در این فیلم، منتشر شده است.

نیسون در این فیلم در نقش یک فیکسر (کارچاق‌کن) FBI بازی کرده است که تخصص وی، فراری دادن مامورین مخفی و جاسوسانی است که شخصیت واقعی آن‌ها، لو رفته است.

در این بین اما، یکی از همین مامورین، به وی می‌گوید که افرادی که شخصیت نیسون برای آن‌ها کار می‌کند، انسان‌های درست‌کاری نیستند و این موضوع باعث می‌شود تا وی درگیر یک توطئه مرگبار شود.

مارک ویلیامز (Mark Williams)، وظیفه کارگردانی این اثر را برعهده داشته است و در کنار نیک می‌ (Nick May)، فیلم‌نامه این فیلم را نیز نوشته است.

فیلم لامپ سیاه، دومین همکاری پیاپی ویلیامز با نیسون محسوب می‌شود و این دو در سال 2020 نیز در فیلم دزد شرافتمند (Honest Thief)، با یکدیگر همکاری کرده بودند.

آیدان کوئین (Aidan Quinn)، تیلور جان اسمیت (Taylor John Smith) و تیم درکسل (Tim Draxl) نیز، از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

همچنین کمپانی Open Road Films، تاریخ انتشار این فیلم را نیز امروز مشخص کرد. طبق گفته این کمپانی، فیلم لامپ سیاه در تاریخ 11 فوریه 2022 (22 بهمن 1400)، منتشر خواهد شد.

فیلم Blacklight

منبع: کمپانی Open Road Films

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.