فیلم Shang-Chi در ماه نوامبر در دیزنی پلاس عرضه می شود

23 September 2021 - 15:11
Shang-Chi

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings قرار است در ماه نوامبر بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه گردد.

به طور رسمی اعلام شده که جدیدترین اثر از دنیای سینمایی مارول یعنی فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) قرار است در تاریخ جمعه 12 نوامبر سال 2021 میلادی بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه گردد.

اوایل سال جاری میلادی، مدیر کمپانی دیزنی، باب چاپک (Bob Chapek)، اعلام کرده بود که برخی از فیلم‌های این کمپانی ابتدا به مدت 45 روز بر روی پرده سینماها اکران می‌شوند و سپس بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه خواهند شد. از همین رو، فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه قرار است پس از اکران خود بر روی پرده سینماها، به سرویس دیزنی پلاس بیاید.

تاریخ 12 نوامبر به عنوان روز دیزنی پلاس تعریف شده و علاوه بر این فیلم، قرار است چندین فیلم و سریال دیگر نیز بر روی این سرویس عرضه شود. از جمله این فیلم و سریال‌ها نیز می‌توان به فیلم گشت و گذار در جنگل (Jungle Cruise) با بازی دوئین جانسون (Dwayne Johnson) و امیلی بلانت (Emily Blunt) اشاره کرد.

در تاریخ 12 نوامبر، سرویس آنلاین دیزنی پلاس، دومین سالگرد تاسیس خود را جشن خواهد گرفت. به نظر می‌رسد که روز دیزنی پلاس توانسته تا به عنوان یک رویداد در میان مخاطبان شناخته شود و از همین رو نیز نتفلیکس رویدادی مشابه آن شکل داده است که به نام تودوم: رویداد جهانی طرفدار (TUDUM: A Global Fan Event) است. مطمئنا در این رویداد به معرفی برخی از پروژه‌های در حال ساخت سرویس آنلاین نتفلیکس پرداخته خواهد شد.

از جمله پروژه‌های مهم سرویس نتفلیکس نیز می‌توان به فصل‌های جدید سریال چیزهای عجیب و غریب (Stranger Things) و سریال ویچر (The Witcher)، فیلم اعلان قرمز (Red Notice) و دنباله فیلم استخراج (Extraction) اشاره کرد. کمپانی‌های دیگر نیز از رویدادهایی این چنینی برای معرفی آثار خود استفاده کرده‌اند و رویداد دی‌سی فن‌دام قرار است در تاریخ 16 اکتبر سال 2021 برگزار شود.

فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه تاکنون به فروش قابل قبولی در گیشه دست یافته است و حرکت کمپانی دیزنی برای اکران فیلم‌ها در سینماها و سپس در سرویس آنلاین، مطمئنا حرکتی سودآور برای آنها خواهد بود. فیلم کمیک بوکی شانگ چی و افسانه ده حلقه با بازی سیمو لیو (Simu Liu) و آکوافینا (Awkwafina) تاکنون به فروش 178 میلیون دلاری در گیشه آمریکا دست پیدا کرده است. هنوز مشخص نیست که چه آثار دیگری قرار است در روز دیزنی پلاس در تاریخ 12 نوامبر عرضه شود اما از جمله برترین و محتمل‌ترین آثار نیز می‌توان به سریال هاکای (Hawkeye)، سریال خانم مارول (Ms. Marvel) و سریال شی هالک (She-Hulk) اشاره کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.