تصاویر فصل دوم سریال Emily in Paris

25 September 2021 - 08:05
سریال Emily in Paris

کمپانی نتفلیکس تصاویری تازه از فصل دوم سریال Emily in Paris منتشر کرده است.

سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) به یکی از موفقیت‌آمیزترین سریال‌های نتفلیکس در سال گذشته تبدیل شده بود. سریال امیلی در پاریس، با نقش آفرینی لیل کالینز (Lily Collins) در نقش اصلی است و این فرصت را برای بیننده‌ها فراهم می‌آورد تا شاهد بدترین خصوصیات فرهنگ آمریکایی و فرانسوی باشند.

با این حال، سریال امیلی در پاریس دارای مکان‌های بسیار خیره‌کننده، لحظات فشن و مد زیبا و حالت احساسی دلنوازی است که بیننده‌ها در طی شیوع ویروس کرونا، درگیر خود کرده است. این سریال به تازگی نامزد دریافت جایزه امی شده بود و حال، اولین تصاویر از فصل دوم آن منتشر شده است.

سریال امیلی در پاریس، داستان یک جوان آمریکایی به نام امیلی را دنبال می‌کند که از آمریکا به پاریس نقل مکان می‌کند تا در یک آژانس بازاریابی بوتیک کار کند. او دارای خوشبینی آمریکایی است و هیچ درکی از فرهنگ و زبان فرانسوی ندارد.

در فصل دوم سریال امیلی در پاریس، می‌توان انتظار داشت که امیلی بهتر بتواند در پاریس و فرهنگ فرانسه جا بیفتد، هر چند، او باید چیزهای بسیار دیگری بیاموزد. علاوه بر لیلی کالینز، دیگر بازیگران سریال امیلی در پاریس نیز شامل فیلیپین لیروی بولیو (Philippine Leroy-Beaulieu)، اشلی پارک (Ashley Park)، لوکاس براوو (Lucas Bravo)، کمیل رازات (Camille Razat)، سموئل آرنولد (Samuel Arnold)، برونو گوئری (Bruno Gouery) و ویلیام آبادی (William Abadie) است.

تصاویر منتشر شده از فصل دوم سریال امیلی در پاریس، تصاویری روشن و رنگین هستند و از آنجا که این سریال در پاریس فیلمبرداری شده، شاهد تصاویری زیبا از شهر پاریس و برج ایفل هستیم. در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده برای این سریال را مشاهده کنید. کمپانی نتفلیکس هنوز تاریخ دقیقی برای پخش فصل دوم سریال امیلی در پاریس اعلام نکرده اما این سریال قرار است در همین سال 2021 پخش شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.