فیلم Shang-Chi تبدیل به پرفروش‌ ترین فیلم در آمریکای شمالی شد

25 September 2021 - 12:10
Shang-Chi

فیلم ابرقهرمانی «شانگ چی و افسانه ده حلقه»، به‌تازگی تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم در آمریکای شمالی، در دروان همه‌گیری ویروس کرونا شده است.

این فیلم کمیک بوکی تا به حال فروشی فوق‌العاده‌ای را در باکس آفیس تجربه کرده و از تمامی انتظارت، پیشی گرفته است. به‌تازگی خبر رسیده که این فیلم در سینماهای آمریکا شمالی، موفقش شده تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم پخش شده در دوران همه‌گیری ویروس کرونا شود.

فیلم شانگ چی در حال حاضر توانسته فروشی بالغ بر ۱۸۳.۴ میلیون دلار را در سینماهای آمریکای شمالی تجربه کند و تا رد شدن میزان فروش این فیلم از مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار نیز فاصله‌ای باقی نمانده است.

عملکرد این فیلم در سینماهای آمریکای شمالی بسیار چشم‌گیر است، مخصوصاً برای فیلمی که کاراکتر کمتر شناخته شده‌ای مانند شانگ چی را در خود دارد. این فیلم در چند هفته‌ی آینده این فرصت را خواهد داشت تا با عبور کردن از مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار، تبدیل به اولین فیلم پرفروشی (پس از فیلم Bad Boys for Life در سال ۲۰۲۰) شود که توانسته در بازار آمریکای شمالی بیشتر از ۲۰۰ میلیون دلار بفروشد.

پیش‌بینی می‌شود که این فیلم در هفته چهارم از پخشش در باکس آفیس نیز در مکان اول قرار گیرد. تنها عنوانی که در این هفته می‌تواند با این فیلم رقابت کند، فیلم موزیکال Dear Evan Hansen است که توانسته نظر مثبت بسیاری از منتقدین را به خود جلب کند. به احتمال بسیار زیاد میزان فروش فیلم ابرقهرمانی Shang-Chi در چند روز آینده نیز در سینماهای آمریکای شمالی، به مبلغ ۱۹۵ میلیون دلار خواهد رسید.

فیلم Shang-Chi در باکس آفیس جهانی نیز، پس از فیلم‌های Fast & Furious 9 ،Godzilla vs. Kong ،Black Widow و Tenet، در حال حاضر پنجمین فیلم پرفروش هالیوودی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا به حساب می‌آید.

این فیلم با عملکرد عالی خود در باکس آفیس ثابت کرده که هنوز فیلم‌های بلاک‌باستر (فیلم‌های بزرگ و پرهزینه) می‌توانند بدون پخش در شبکه‌های اینترنتی و تنها به صورت انحصاری در سینماها فروش بسیار خوبی را از آن کمپانی سازنده‌شان کنند.

فیلم Shang-Chi قرار است در تاریخ ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۱) به صورت رایگان در دسترس مشترکین شبکه اینترنتی دیزنی پلاس قرار گیرد. این فیلم در اواسط ماه اکتبر نیز، جهت تماشا به صورت اینترنتی (با پرداخت هزینه‌ای) در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.