فیلم لگوی بتمن ابرقهرمانان را ادغام کرده‌است

10 February 2017 - 15:00

هنگامی که صحبت از ادغام فهرمانان کامیک با یکدیگر می‌شود، پرداختن به جزییات حقوق هر کاراکتر کمی دشوار خواهد‌بود. استودیو مارول MCU را در اختیار دارد که در سینما، تلویزیون و شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس قابل دسترسی است. برای مثال فیلم مرد عنکبوتی با بازی توبی مگوایر و همین عنوان با بازیگری اندرو گارفیلد دو عنوان جدا از هم هستند و حقوق متفاوتی دارند و MCU به حقوق نسخه‌ی اندرو گارفیلد دسترسی‌دارد. همچنین دو عنوان X-Men «مردان ایکس» و Fantastic Four «چهار شگفت‌انگیز» با اینکه هر دو تحت کمپانی مارول هستند، از حقوق متفاوتی بر‌خوردار‌هستند. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

در حالی که کاراکتر‌های دوکمپانی مارول و دی‌سی از نظر حقوقی جدا‌هستند، کمپانی مارول در همچنان آزادانه آنها را در عناوینش در تلویزیون و سینما ادغام می‌کند. به عنوان مثال کاراکتر‌های سوپرگرل و کنستانتین در دنیای مشترک  اروورس “Arrowverse”مارول حضور‌دارند. با این حال عنوان Gotham «گاتهام» کمپانی دی‌سی همچنان حقوق مختص به خود را دارد. اما این‌بار در The LEGO Batman Movie « فیلم لگو بتمن» دوباره کاراکترهای دی‌سی را مشاهده می‌کنیم.

خوش‌بختانه در دنیای لگو‌ها با حضور این کمپانی و حقوقش دست اینگونه عناوین در ادغام کاراکتر‌ها بازتر است. با انتشار این عنوان، لگو توانایی خود ر درادغام دنیای کمپانی‌های معروف در فیلم‌های تحت کمپانی خود ثابت‌کرد. این نکته نتایجی مشابه حضور Han Solo « هان سولو»، کاراکتر جنگ ستارگان،  و بتمن را همزمان در فیلم The Lego Movie حاصل‌شد. این در حالی است که این دو عنوان به کمپانی‌هایی کاملا جدا از هم تعلق‌دارد.

اتفاقاتی این چنینی میتواند از ویژگی‌های اختصاصی دنیای لگو‌ها باشد و دلیل موفقیت فیلم‌های این کمپانی و واکنش زود‌هنگام منتقدان و طرفداران کامیک را نتیجه‌شود. در‌حالی که فیلم‌های مختلف از کاراکتر‌های کمپانی‌های اصلی کامیک در‌حال انتشار است، گاهی طرفداران این کمپانی‌ها از دیدن کاراکتر‌های مورد علاقه‌ی خود در فیلم‌هایی با لحن کمدی و موقعیت‌های عجیب لذت می‌برند. لگو توانایی خود را در ادغام‌کردن دنیای کامیک اثبات کرده‌است و این‌گونه مخاطبان کامیک را به چالش ‌می‌کشد و همچنان بدون محدودیت و با لحن کمدی منحصر به فرد خود محصولات جالبی را به دنیای سینما ارائه خواهد‌کرد.

فیلم لگوی بتمن در دهم فوریه امسال (۲۲ بهمن) به روی پرده‌ی سینما رفت.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.