قرار است فیلمی از سریال Teen Wolf ساخته شود

25 September 2021 - 12:17
Teen Wolf

کمپانی MTV Entertainment اخیراً اعلام کرده‌ که آن‌ها قصد دارند فیلمی را براساس سریال مشهور خود با نام «تین ولف» تولید کنند.

جفرسون دیویس (Jefferson Davis) خالق سریال بسیار پرطرفدار Teen Wolf، قرار است در ساخت این فیلم نقش داشته باشد. او به‌تازگی قرارداد چند ساله‌ای را با کمپانی MTV Entertainment امضا کرده که طبق این قرارداد او قرار است چندین پروژه از جمله فیلم Teen Wolf را برای این کمپانی تولید کند.

سریال تلویزیونی بسیار محبوب Teen Wolf براساس فیلم ساخته شده در دهه ۱۹۸۰ با همین نام و با نقش‌آفرینی مایکل جی. فاکس (Michael J. Fox) در نقش اصلی، تولید شده است.

طبق اخبار منتشر شده توسط کمپانی MTV Entertainment به نظر می‌رسد که جفرسون دیویس، وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه‌ی این پروژه و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر این، بازیگران اصلی حاضر در این سریال نیز در حال مذاکره با این کمپانی به سر می‌برند تا دوباره نقش‌های قبلی خود را در این پروژه ایفا کنند.

داستان فیلم Teen Wolf، بر روی کاراکتر اسکات مک‌کال که اکنون تبدیل به سر دسته‌ی گرگینه‌‌ها شده، تمرکز خواهد داشت. او قرار است در این فیلم با متحد کردن دوباره‌ی دوستان قدیمی خود و پیدا کردن دوستانی جدید، به مصاف شخصیتی بسیار قدرتمند و شرور برود.

نقش کاراکتر اسکات مک‌کال را در این فیلم درست مانند سریال Teen Wolf، بازیگری با نام تایلر پوزی (Tyler Posey) ایفا خواهد کرد. این بازیگر اخیراً در شبکه اجتماعی توییتر، خبر بازگشتش به دنیای Teen Wolf را به صورت رسمی اعلام کرده است.

به غیر از این بازیگر، هنوز حضور هیچ بازیگر دیگری در این فیلم تائید نشده است.

علاوه بر این فیلم، قرارداد چند ساله‌ی امضا شده بین جفرسون دیویس و کمپانی MTV Entertainment، شامل چندین پروژه دیگر نیز می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال لایو اکشن Æon Flux و سریال Wolf Pack اشاره کرد.

سریال Æon Flux، براساس سری انیمیشن‌های تولید شده توسط کمپانی MTV Entertainment که داستانش در دنیایی آخرالزمانی جریان دارد، ساخته خواهد شد.

سریال Wolf Pack نیز براساس سری کتاب‌های به قلم درآمده توسط نویسنده‌ای با نام ادو ون بلکوم (Edo Van Belkom) که داستان گروهی از نوجوانان در مقابل شخصیتی شرور در آتش‌سوزی کالیفرنیا را روایت می‌کند، تولید خواهد شد.

به غیر از این پروژه‌ها، جفرسون دیویس پروژه‌های دیگری را نیز برای کمپانی MTV Entertainment تولید خواهد کرد. تمامی این پروژه‌ها برای پخش در شبکه اینترنتی پارامونت پلاس برنامه‌ریزی شده‌اند.

سریال Teen Wolf را می‌توان یکی از سریال‌های بسیار موفق کمپانی MTV Entertainment قلمداد کرد. این سریال در طی شش فصل، بین سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ در شبکه MTV پخش شده است.

خالق، نویسنده و تهیه‌کننده‌ اجرایی این سریال جفرسون دیویس بوده و به غیر از تایلر پوزی، از دیگر بازیگرانی که در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به دیلن اوبرایان (Dylan O’Brien)، کریستال رید (Crystal Reed)، تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin)، هالند رودن (Holland Roden)، کالتن هاینز (Colton Haynes) و آردن چو (Arden Cho) اشاره کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.