تریلر فیلم The Electrical Life of Louis Wain منتشر شد

25 September 2021 - 12:38
فیلم The Electrical Life of Louis Wain

تریلر فیلم بیوگرافی «زندگی الکتریکی لوئیس وین» با نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در نقش اصلی منتشر شد.

این فیلم محصول جدیدی از کمپانی آمازون می‌باشد. بندیکت کامبربچ در این فیلم در کنار کلر فوی (Claire Foy) نقش‌آفرینی کرده است. از کارهای قبلی کلر فوی می‌توان به نقش‌آفرینی او در سریال The Crow شبکه اینترنتی نتفلیکس اشاره کرد.

این فیلم داستان هنرمند مشهور بریتانیایی با نام لوئیس وین (Louis Wain) را روایت می‌کند. لوئیس وین هنرمندی بسیار بااستعداد و درخشان ولی دارای ذهنی مخدوش است که به خاطر نقاشی‌های زیبایش از گربه‌ها، مشهور شده است.

در تریلر به نمایش درآمده از فیلم The Electrical Life of Louis Wain، می‌توان کاراکتر لوئیس وین با نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ را مشاهده کرد که سرانجام به خاطر نقاشی‌های فوق‌العاده‌اش، به عنوان یک هنرمند به رسمیت شناخته شده است. با این حال، پس از عاشق شدن و ازدواج کردن او با زنی با نام امیلی ریچاردسون (با نقش‌آفرینی کلر فوی)‌، زندگی او وارد مسیری سراشیبی می‌شود.

این فیلم پیش از این نیز در جشنواره‌ فیلم تلیوراید (یک جشنواره سینمایی که هر ساله در تعطیلات روز کار و کارگر برپا می‌شود) و جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش گذاشته شده و توانسته نظر مثبت اکثر منتقدین را به خود جلب کند. بازتاب این موضوع یعنی واکنش مثبت منتقدین به این فیلم را نیز می‌توان در تریلر به نمایش گذاشته شده از آن مشاهده کرد.

به غیر از بندیکت کامبربچ و کلر فوی، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به آندره‌آ ریسبرو (Andrea Riseborough)، توبی جونز (Toby Jones)، شارون رونی (Sharon Rooney)، ایمی لو وود (Aimee Lou Wood)، هایلی اسکوایرز (Hayley Squires)، استیسی مارتین (Stacy Martin)، فیبی نیکولز (Phoebe Nicholls)، عدیل اختر (Adeel Akhtar)، عاصم چودری (Asim Chaudhry)، ریچارد آیوادی (Richard Ayoade)، جولیان بارات (Julian Barratt) و سوفیا دی مارتینو (Sophia di Martino) اشاره کرد.

از کارهای قبلی تعدادی از این بازیگر‌ها می‌توان به نقش‌آفرینی سوفیا دی مارتینو در سریال Loki، توبی جونز در سری فیلم‌های The Hunger Games، شارون رونی در فیلم Dumbo، عاصم چودری در فیلم Black Mirror: Bandersnatch و ریچارد آیوادی در انیمیشن Soul اشاره کرد.

علاوه بر این، اخیراً اعلام شده که تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، نیک کیو (Nick Cave) و الیویا کلمن (Olivia Colman) نیز قرار است در این فیلم حضور داشته باشند.

وظیفه هدایت این فیلم را کارگردان ژاپنی-انگلیسی با نام ویل شارپ (Will Sharpe) بر عهده داشته است.

فیلم‌نامه این پروژه را نیز فیلم‌نامه‌نویسی با نام سیمون استفنسون (Simon Stephenson) به قلم درآورده است. از کارهای قبلی این فیلم‌نامه‌نویس می‌توان به انیمیشن کمپانی پیکسار با نام Luca اشاره کرد.

فیلم The Electrical Life of Louis Wain برای پخش در تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰ (۲۲ اکتبر ۲۰۲۱) در سینماها برنامه‌ریزی شده است. این فیلم در تاریخ ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ (۶ نوامبر ۲۰۲۱) نیز قرار است در شبکه اینترنتی پرایم ویدیو کمپانی آمازون منتشر شود.

تریلر منتشر شده برای این فیلم را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.