انتشار نخستین تریلر و پوسترهای سریال ابرقهرمانی The Sandman

25 September 2021 - 21:03
انتشار نخستین تریلر و پوسترهای سریال ابرقهرمانی The Sandman

سریال سندمن (The Sandman)، یکی از مورد انتظارترین سریال‌های جدید شبکه نتفلیکس می‌باشد که براساس مجموعه کمیکی با همین نام ساخته شده است و اکنون شاهد انتشار اولین تصاویر و کلیپ رسمی این سریال هستیم.

کمپانی نتفلیکس در جریان رویداد Tudum که هم اکنون در حال انجام است، علاوه بر انتشار نخستین تریلر رسمی این سریال مورد انتظار خود، دو پوستر زیبا را نیز از این سریال منتشر کرد.

در این سریال، تام استاریج (Tom Sturridge‎) در نقش نخست، یعنی شخصیت دیریم (Dream) بازی کرده است و گوئندولین کریستی (Gwendoline Christie‎) نیز در نقش لوسیفر (Lucifer) به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگران زیادی دیگری چون بوید هالبروک (Boyd Holbrook)، چارلز دنس (Charles Dance) و جنا کولمن (Jenna Coleman) نیز در این سریال به هنرنمایی پرداخته‌اند. پتن اسوالت (Patton Oswalt) نیز وظیفه صداپیشگی کلاغِ شخصیت دیریم را برعهده داشته است.

این سریال که قرار بود در ابتدا یک فیلم سینمایی باشد، داستان دیریم؛ پادشاه رویاها و یکی از اعضای اِندلس (Endless) را نشان می‌دهد که در سال 1916 اسیر و زندانی شد. در سال 2021 و پس از 105 سال، وی از زندان خود فرار کرده و اکنون قصد دارد شرایط را در سرزمین رویاها، به شکل اول خود درآورد.

مجموعه کمیک‌های سندمن را نیل گیمن (Neil Gaiman) و در ژانز فانتزی تاریک نوشته است. اولین نسخه این کمیک‌ها در سال 1989 منتشر شد و تا سال 1993، 75 جلد مختلف از این مجموعه منتشر شد.

قبل از تماشای تریلر این سریال، می‌توانید پوسترهای زیبای آن را مشاهده کنید.

دانلود کلیپ با کیفیت خیلی خوب (720p)

دانلود کلیپ با کیفیت عالی (1080p)

منبع: کمپانی نتفلیکس

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.