هتلی که باید اقامت در آن را تجربه کنید

26 September 2021 - 01:46

سفر به شهر مشهد به دلیل داشتن جذابیت­های مختلف و فراوان برای مسافران، همیشه تجربه خوبی بهمراه دارد. شما می­توانید برای زیارت از حرم مطهر امام رضا (ع) به این شهر سفر کنید، می­توانید از آثار تاریخی و خانه­های متعدد تاریخی که در این شهر هست دیدن کنید و می­توانید از جاذبه­های تفریحی این شهر مانند سرزمین موج­های آبی استفاده کنید. این شهر به دلیل اینکه همیشه میزبان مسافران زیادی است، هتل­های متعددی را تدارک دیده که بتواند به خوبی از میزبانانش پذیرایی کند. یکی از این هتل­ها، هتل الماس ۲ مشهد می­باشد. ما در این مقاله قصد داریم این هتل را برای شما معرفی کنیم و راهی ساده برای رزرو هتل در این شهر را با شما در میان بگذاریم.

درباره هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد، شعبه دوم از مجموعه هتل الماس مشهد می­باشد. این هتل ۵ ستاره که در خیابان امام رضا ساخته شده و حدود یک ربع پیاده­روی تا حرم مطهر امام رضا(ع) دارد، در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل ۲۵ طبقه، ۲۱۶ اتاق و سوئیت دارد. یکی از نکات جالب اتاق­های هتل الماس، این است که هر کدام از اتاق­ها و سوئیت­های هتل با یک سبک خاص ساخته شده­اند. این اتاق­ها که هر کدام رنگ و چیدمان مخصوص خودشان را دارند، در سبک­های آفریقایی، ایتالیایی، ایرانی باستان، صفوی، تایلندی، ترکی، هندی، روسی و عربی ساخته­ شده­اند. این هتل ۵ رستوران و کافی شاپ دارد که از جمله آنها می­توان به کافه رستوران روف گاردن و رستوران پانوراما اشاره کرد. از جمله امکانات این هتل می­توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و بازارچه اختصاصی اشاره کرد.

دسترسی هتل

اگر با هواپیما به شهر مشهد سفر کردید و در فرودگاه بین­المللی شهید هاشمی­نژاد فرود آمدید، از این فرودگاه تا هتل با تاکسی حدود یک ربع راه است. از ایستگاه راه­آهن مشهد نیز تا هتل الماس ۲ همین میزان راه است. اگر با اتوبوس به شهر مشهد رفتید، در پایانه مسافربری امام رضا (ع) پیاده خواهید شد و حدود ۱۰ دقیقه با تاکسی تا هتل راه خواهید داشت. اگر قصد تفریح در این شهر را داشتید، از هتل الماس ۲ تا سرزمین موج­های آبی با ماشین حدود ۲۵ دقیقه راه است، از این هتل تا باغ پرندگان مشهد که بزرگترین باغ پرندگاه شرق کشور می­باشد نیز همینقدر راه می­باشد. از این هتل تا بازار رضا حدود یک ربع پیاده روی هست و می­توانید آنجا خریدهایتان را انجام دهید. اگر خواستید سری به آثار تاریخی نزدیک حرم امام رضا بزنید، می­توانید برنامه بازدید از خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی و گنبد خشتی را تنظیم کنید و از هتل الماس ۲ تا این اماکن را در ۱۰ دقیقه با اتومبیل طی کنید.

رزرو هتل الماس ۲ مشهد

برای رزرو هتل الماس مشهد می­بایست وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید. پس از اینکه شهر مشهد را در قسمت هتل داخلی جستجو کردید و تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن را مشخص کردید، پیشنهادات مختلف اسنپ تریپ را می­توانید ببینید. سپس از بین هتل­های مشهد می­توانید هتل مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه هتل بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی کرده و به این شهر سفر کنید.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.