تیزر بخش دوم فصل پنجم سریال Money Heist

26 September 2021 - 07:17
سریال Money Heist

کمپانی نتفلیکس تیزری تازه از بخش دوم فصل پنجم سریال Money Heist منتشر کرده است.

کمپانی نتفلیکس به عنوان بخشی از رویداد تودوم، تیزری برای بخش دوم فصل پنجم سریال سرقت پول (Money Heist) منتشر کرده است که نگاهی به پایانی احساسی برای این سریال را ارائه می‌کند. بخش دوم فصل پنجم سریال قرار است در ماه دسامبر امسال بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد.

در قسمت‌های پایانی فصل پنجم سریال سرقت پول که آخرین فصل این سریال نیز است، این گروه سارق محبوب و دوست‌داشتنی در درون بانک اسپانیا گرفتار شدند و در حال مقاوت در برابر نیروهای ارتش هستند. پنج قسمت ابتدایی فصل پنجم سریال سرقت پول اوایل ماه گذشته میلادی بر روی سرویس نتفلیکس عرضه شده بود.

بخش نخست فصل اول سریال سرقت پول بار دیگر این مسئله را روشن کرد که هیچ کس در امان نیست و هر لحظه ممکن است شخصی از کاراکترهای اصلی سریال جان خود را از دست بدهد. با این حال، تیزر جدیدی برای بخش دوم فصل پنجم سریال سرقت پول منتشر شده است که در زیر می‌توانید مشاهده و دانلود کنید.

سریال سرقت پول با بازی آلوارو مورته (Álvaro Morte) در نقش پروفسور، اورسلا کوربرو (Úrsula Corberó) در نقش توکیو، ایتزیار ایتونو (Itziar Ituño) در نقش لیسبون، دارک پریج (Darko Peric) در نقش هلسینکی، پدرو آلونسو (Pedro Alonso) در نقش برلین، آلبا فلورس (Alba Flores) در نقش نایروبی، میگل هران (Miguel Herrán) در نقش ریو، جیمی لورنت (Jaime Lorente) در نقش دنوور، ایستر اسیبو (Esther Acebo) در نقش مونیکا گازتامبید، لوکا پیروس (Luka Peroš) در نقش مارسل، ماریا دلا روز (Mario de la Rosa) در نقش سوائرز و نجوا نیمری (Najwa Nimri) در نقش آلیشیا سیرا است.

بخش اول فصل پنجم سریال سرقت پول در تاریخ 3 سپتامبر بر روی سرویس نتفلیکس عرضه شده بود و بخش دوم آن نیز قرار است در تاریخ 3 دسامبر سال 2021 بر روی این سرویس آنلاین عرضه گردد.

دانلود تیزر فصل پنج سریال سرقت پول با کیفیت عالی (1080)

دانلود تیزر فصل پنج سریال سرقت پول با کیفیت خوب (720)

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.