اولین تیزر فیلم Extraction 2 منتشر شد

26 September 2021 - 08:16
فیلم Extraction 2

کمپانی نتفلیکس اولین تیزر رسمی از فیلم Extraction 2 را منتشر کرده است.

کمپانی نتفلیکس در طی رویداد تودوم، تیزری برای فیلم استخراج 2 (Extraction 2) منتشر کرده است. بنابر این تیزر، ساخت این فیلم به طور رسمی تایید شده است. فیلم استخراج در سال 2020 میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شد و توانست به موفقیت قابل قبولی برای این سرویس تبدیل شود.

فیلم استخراج، فیلمی اکشن با بازی کریس همسوورث (Chris Hemsworth) بود و به دنبال موفقیت آن، احتمال ساخت دنباله آن بسیار محتمل به نظر می‌رسید. کمپانی نتفلیکس تیزری برای فیلم استخراج 2 منتشر کرده که علاوه بر تایید ساخت این فیلم، نشان می‌دهد که کاراکتر تایلر رک با بازی کریس همسوورث از لحظات پایانی و خونین فیلم قبلی جان سالم به در برده است و قرار است ماجراجویی‌های خود را در فیلم دوم ادامه بدهد.

فیلم اول استخراج به کارگردانی سم هارگریو (Sam Hargrave) است که کارگردانی سریال ماندلورین (The Mandalorian) را در کارنامه دارد. فیلم‌نامه فیلم استخراج را نیز جو روسو (Joe Russo) قلم زده است که قبلا کارگردانی فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) را در دست داشته است.

در فیلم استخراج، یک مزدور و مامور مخفی به نام تایلر رک به بنگلادش سفر می‌کند تا پسر ربوده‌شده یک رییس مواد مخدر را نجات بدهد. فیلم استخراج توانست تا به خوبی خود را به عنوان یک فیلم اکشن تمام عیار معرفی کند. سکان‌دار کارگردانی فیلم استخراج 2 نیز خود سم هارگریو است.

بنابر گفته‌های جو روسو در پایان سال 2020 میلادی، تولید و فیلمبرداری فیلم استخراج 2 قرار است در پاییز سال 2021 میلادی آغاز شود و احتمالا یک سال پس از آن یعنی در پاییز سال 2022 میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد. در زیر می‌توانید این تیزر منتشر شده برای این فیلم را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود تیزر فیلم استخراج 2 با کیفیت عالی (1080)

دانلود تیزر فیلم استخراج 2 با کیفیت خوب (720)

منبع: نتفلیکس

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.