فصل سوم سریال Rick and Morty از یک وبسایت شروع شد

10 February 2017 - 19:00

فصل سوم انیمیشن سریالی ریک ومورتی (Rick and Morty) به این زودی‌ها به تلویزیون نخواهد آمد و خالق سریال، دن هارمن (Dan Harmon) گفته که مشکل اصلی از طرف او بوده است. با سینما گیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

خوشبختانه به نطر می‌رسد داستان سریال سرسری، نوشته نشده و گروه نویسندگان در حال کار بر روی یک داستان چند بعدی با پیچیدگی‌های خاص هستند. گفته می‌شود که در داستان سری جدید از داستان‌ها و ماجراجویی‌هایی که برای دو  شخصیت فیلم محبوب بازگشت به آینده (Back to the Future)  یعنی مارتی مکفلی (Marty McFly) و داک براون ( Doc Brown)، استفاده شده است.

شاید از تاخیر خوردن‌های بیش از حد فصل سوم هارمن به عنوان نویسنده اصلی و پیش برنده کار  بیشتر از همه شرمسار بوده‌است. او با خودش فکرکرده که با کمی استخوان پرت کردن به طرف طرفدارن آن‌ها را بیشتر می‌تواند به دنبال خود بکشاند. در راستای همین کار او در این هفته یک لینک را توییت کرد که به یک وبسایت غیر رسمی ریک و مورتی ارجاع داده می‌شود. در صفحه باز شده که یکسری شخصیت‌های عجیب و غریب دیده می‌شود، می گوید اگر روی این دکمه کلیک کنید یک جایزه از طرف فدراسیون کهکشان‌ها دریافت خواهید کرد. حالا فکر می‌کنید این جایزه چیست؟

به طرز بهت آوری شما وارد یک وب سایتی می‌شوید که یکسری پست مانند آیا می‌دانید در کهکشان‌های خیلی دور پیتزا را چه طور آماده می‌کنند؟ مواجه می‌شوید. یا مثلا ریک و مورتی توسط بیگانگان مورد حمله قرار گرفته‌اند، شما پیشنهاد بدهید که آن‌ها را به کجا بفرستیم. احتمالا هارمن در خفا پیش خودش به خاطر این که هنوز آدم‌هایی با چنین چیزهای احمقانه‌ای سرگرم می‌شوند می‌خندد. عجیب‌تر از آن محتوای داخل این وبسایت غیر رسمی است که گفته می‌شود بعضی داستان‌هایی که داخل این وبسایت وجود دارند در فصل سوم استفاده می‌شوند. فعلا زمان مشخصی برای فصل جدید سریال وجود ندارد.

منبع : screen rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    درکنار south park و سیمپسون ها و باب اسفنجی و adventure time یکی از بهترین انیمیشن های سریالی بود که دیدم !
    به خصوص داستان های خاص و ویژه هر قسمت و ایده های باورنکردنیشون !
    حتما ببینید از دستش ندید !