سه بازیگر جدید به فیلم Aquaman 2 اضافه شدند

27 September 2021 - 19:01
سه بازیگر جدید به فیلم Aquaman 2 اضافه شدند

قسمت دوم فیلم آکوامن (Aquaman) که با نام پادشاهی گم‌شده (Lost Kingdom‎) ساخته می‌شود؛ یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی کمپانی برادران وارنر است که اکنون مشخص شده است که سه بازیگر جدید، به آن اضافه شده‌اند.

وینسنت رگان (Vincent Regan) در قسمت دوم این فیلم، قرار است در نقش Atlan که نخستین پادشاه آتلانتیس بود، بازی کند. در قسمت نخست آکوامن، گراهام مک‌تاویش (Graham McTavish) در این نقش بازی کرده بود.

ژانی زائو (Jani Zhao)، بازیگر پرتغالی که اصلیتی چینی دارد، دیگر بازیگر جدید این فیلم است که در نقشی به نام Stingray بازی خواهد کرد که این نقش برای این فیلم نوشته شده است و مشخص نیست وی یکی از شخصیت‌های قهرمان داستان است یا شخصیتی منفی می‌باشد. این فیلم، نخستین فیلم انگلیسی زبان زائو می‌باشد.

ایندیا مور (Indya Moore) نیز سومین بازیگری است که به جمع بازیگران قسمت دوم این فیلم اضافه شده است و قرار است در نقش Karshon بازی کند. این شخصیت یک کوسه ببری است که تحت تاثیر ضایعات هسته‌ای قرار گرفته و دچار جهش می‌شود.

این شخصیت پس از جهش یافتن، بسیار باهوش شده و با ظاهری شبیه انسان‌ها، قابلیت تله‌پاتی دارد. در کمیک‌ها، این شخصیت مَرد است که اکنون و برای این فیلم، جنسیت وی تغییر خواهد کرد. وی جزو شخصیت‌های منفی کمیک‌ها محسوب و از دشمنان شخصیت آکوامن است.

همچنین اکنون مشخص شده است که رندل پارک (Randall Park‎)،‌ به مانند قسمت نخست، در قسمت دوم این فیلم نیز حضور خواهد داشت و به مانند قبل، در نقش دکتر استفان بازی خواهد کرد.

در قسمت دوم آکوامن، جیسون موموآ (Jason Momoa) مجددا در نقش نخست؛ یعنی شخصیت آکوامن به هنرنمایی خواهد پرداخت. ایده این قسمت نیز براساس طرحی از موموآ بوده است.

امبر هرد (Amber Heard) با وجود اعتراضات هواداران جانی دپ (Johnny Depp)، مجددا در نقش مِرا به ایفای نقش در این فیلم خواهد پرداخت و پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) نیز به بازی در نقش اُرم ماریوس؛ برادر ناتنی آکوامن می‌پردازد.

جیمز وان (James Wan) نیز به مانند قسمت نخست، وظیفه کارگردانی این قسمت را نیز برعهده خواهد داشت. فیلم‌برداری این فیلم در حال حاضر در حال انجام شدن است.

قسمت نخست فیلم آکوامن در سال 2018 منتشر شد و با فروش فوق‌العاده 1.148 میلیارد دلاری، پنجمین فیلم پرفروش سال شد. این فروش باعث شد تا این فیلم به پرفروش‌ترین اثر تاریخ شخصیت‌های دی‌سی نیز، تبدیل شود.

لازم به ذکر است که فیلم آکوامن و پادشاهی گم‌شده، در تاریخ 16 دسامبر 2022 (25 آذر 1401) منتشر خواهد شد.

منبع: hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.