فیلم‌برداری سریال The Last of Us شروع شد

27 September 2021 - 21:10
سریال The Last of Us

طبق گفته نیل دراکمن سازنده سریال The Last of Us، فیلم‌برداری این سریال با حضور پدرو پاسکال و بلا رمزی آغاز شده است.

مجموعه تلویزیونی The Last of Us از شبکه HBO در حال فیلم‌برداری می‌باشد و پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش جوئل و بلا رمزی (Bella Ramsey) در نقش الی در این مجموعه نقش‌آفرینی خواهند کرد.

سازنده مجموعه The Last of Us یعنی نیل دراکمن (Neil Druckmann) امشب در حساب توییتر خود نوشت: وقتی برای اولین بار آن‌ها (پاسکال و رمزی) را با لباس کامل در صحنه دیدم با خودم گفتم ای وای! این‌ها همان جوئل و الی هستند.

کانتمیر بالاگف (Kantemir Balagov) قرار است در کنار جاسمیلا زبانیچ (Jasmila Žbanić) و علی عباسی (Ali Abbasi) کارگردانی این سریال را بر عهده داشته باشد.

گابریل لونا (Gabriel Luna) قرار است نقش تامی، برادر جوئل، را بازی کند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به آنا تورو (Anna Torv)، جفری پیرس (Jeffrey Pierce) موری بارتلت (Murray Bartlett) و کان اونیل (Con O’Neil) اشاره کرد.

مارلی دندریج (Merle Dandridge) در نقش مارلن، رئیس Fireflies، بازی خواهد کرد. گروه Fireflies یک جنبش مقاومتی است که برای آزادی در برابر رژیم نظامی سرکوبگر مبارزه می‌کند. او همچنین صداگذاری همین کاراکتر را در بازی ویدیویی این مجموعه بر عهده داشت.

نیکو پارکر (Nico Parker) قرار است نقش دختر جوئل یعنی سارا را بازی کند. ما پیشتر در بازی اصلی این مجموعه با سارا ملاقات کردیم.

وقایع این سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن اتفاق می‌افتد. جوئل با جان‌سختی از این نابودی جان سالم به در برده و استخدام شده است تا الی، یک دختر 14 ساله، را از منطیقه قرنطینه استبدادی بیرون کند. آن چه به عنوان یک کار کوچک شروع می‌شود به زودی به سفری وحشیانه و دلخراش تبدیل می‌شود؛ زیرا هر دو باید در سراسر ایالات متحده آمریکا حرکت کنند و برای بقای همدیگر مبارزه کنند.

کریگ مازن (Craig Mazin) از سازندگان این سریال برای HBO می‌باشد و او در حال همکاری با نیل دراکمن برای نوشتن و تهیه‌کنندگی اقتباسی از بازی ویدیویی اصلی می‌باشد.

منبع: Bloody-Disgusting

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.