کلیپ هیجانی و جدید فیلم Venom 2 از شخصیت کارنیج

27 September 2021 - 23:27
کلیپ هیجانی و جدید فیلم Venom 2 از شخصیت کارنیج

فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage‎) یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2021 میلادی است که اکران خود را از هفته آینده در سینماهای آمریکا آغاز خواهد کرد.

اما تا قبل از آن زمان، علاقه‌مندان می‌توانند نحوه تبدیل شدن شخصیت کلتوس کسدی (Cletus Kasady) به شخصیت ابرشرور کارنیج را در کلیپ کوتاهی که کمپانی سونی آن را به تازگی منتشر کرده است، تماشا کنند.

این برای نخستین بار است که چشممان به جمال شخصیت کارنیج در یک فیلم سینمایی روشن خواهد شد و علاقه‌مندان به فیلم‌های ابرقهرمانی، شدیدا مشتاق دیدن تقابل این شخصیت با شخصیت ونوم هستند.

در فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید که قسمت دوم مجموعه ونوم محسوب می‌شود، وودی هرلسون (Woody Harrelson) در نقش کلتوس کسدی که به شخصیت کارنیج تبدیل می‌شود، بازی کرده است. البته هرلسون در سکانس پایانی قسمت نخست این فیلم نیز دیده شد. البته در آن سکانس، خبری از شخصیت کارنیج نبود و تنها کلتوس را مشاهده کردیم.

تام هاردی (Tom Hardy) به مانند قبل، در نقش ادی براک (Eddie Brock) یا همان ونوم به هنرنمایی در این فیلم پرداخته است و میشل ویلیامز (Michelle Williams) نیز همچون قسمت قبل، در این قسمت وی را همراهی کرده است.

نائومی هریس (Naomie Harris) اما، بازیگر جدید این قسمت است که در نقش شرور شیریک (Shriek) به ایفای نقش پرداخته است و در این فیلم، همدست شخصیت کارنیج است.

قسمت نخست ونوم در سال 2018 منتشر شود و با عملکرد فراتر از حد انتظار، به فروش 856 میلیون دلاری در گیشه جهانی دست پیدا کرد تا هفتمین فیلم پرفروش سال لقب گیرد.

لازم به ذکر است که این فیلم در ابتدا قرار بود تا در سال 2020 منتشر شود اما با انتشار ویروس کرونا، چندین بار تاخیر خورد. اندی سرکیس (Andy Serkis)؛ وظیفه کارگردانی این قسمت را برعهده داشته است.

دانلود کلیپ با کیفیت خیلی خوب (720p)

دانلود کلیپ با کیفیت عالی (1080p)

منبع: کمپانی سونی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.