بازیگر جدید جیمز باند به این زودی‌ها مشخص نخواهد شد

28 September 2021 - 10:14
No Time to Die

تولید‌کنندگان سری فیلم‌های جیمز باند، اخیراً در مصاحبه‌ای گفته‌اند که جایگزین دنیل کریگ در این فرنچایز به این زودی‌ها اعلام نخواهد شد.

با نزدیک‌ شدن به زمان پخش قسمت جدید این فرنچایز در ماه بعد، تولیدکنندگان اصلی آن یعنی باربارا براکلی (Barbara Broccoli) و مایکل ویلسون (Michael G. Wilson)، اخیراً مصاحبه‌ای را انجام داده‌اند که در آ‌ن، به موضوع جانشین دنیل کریگ (Daniel Craig) در قسمت‌های بعدی این فرنچایز پرداخته‌اند.

اولین باری که دنیل کریگ در این فرنچایز ظاهر شده، مربوط به فیلم Casino Royale در سال ۲۰۰۶ می‌باشد.

طبق صحبت‌های اخیر باربارا براکلی و مایکل ویلسون، انتخاب جایگزینی برای این بازیگر، به این زودی‌ها صورت نخواهد گرفت چرا که آن‌ها قصد دارند تا به دنیل کریگ این اجازه را دهند تا او بتواند سالگرد ۱۵ سالگی حضورش در این نقش را جشن بگیرد.

باربارا براکلی اخیراً در مصاحبه خود با رادیو BBC در این باره گفته است:

ما می‌خواهیم به دنیل (کریگ) اجازه دهیم تا او بتواند (سالگرد ۱۵ سالگی حضورش در سری فیلم‌های جیمز باند) را جشن بگیرد. فکر کردن درباره آینده این فرنچایز (و جایگزین این بازیگر) را سال بعد آغاز خواهیم کرد.

درست است که تولید‌کنندگان اصلی این فرنچایز، انتخاب جایگزین دنیل کریگ در سری فیلم‌های جیمز باند را به سال بعد موکول کرده‌اند ولی کمپانی فیلم‌سازی William Hill (مالک حقوق جیمز باند)، بازیگران مختلفی را برای این نقش در نظر گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به تام هاردی (Tom Hardy)، رگه-ژان پیج (Regé-Jean Page)، لوک ایوانز (Luke Evans) و ادریس البا (Idris Elba) اشاره کرد.

از سال ۲۰۱۸ تا به حال نیز، باربارا براکلی چندین بار تأکید کرده که این نقش را باید یک مرد بازی کند، نه یک زن.

او در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت The Guardian در این باره گفته است:

او یک کاراکتر مذکر است. این کاراکتر (از همان ابتدا) به عنوان کاراکتری مذکر خلق شده و من فکر می‌کنم که مذکر بودن این کاراکتر (در فیلم‌های آینده این فرنچایز نیز) همچنان به قوه‌ی خود باقی خواهد ماند.

دنیل کریگ نیز اخیراً در مصاحبه‌ی خود با رادیو Times، در این باره گفته است:

نقش‌های بسیار خوبی برای بازیگران زن و بازیگران رنگین‌پوست (در هالیوود) وجود دارد. با توجه به این نقش‌ها (و فرصت‌هایی بسیار خوبی که هالیوود در اختیار بازیگران زن قرار داده)، چرا نقش کاراکتر جیمز باند را باید یک زن بازی کند؟

البته صحبت‌های این بازیگر در این باره، با احساسات ضد و نقیض بسیاری از طرفداران روبه‌رو شده است. بسیاری از طرفداران عقیده‌ دارند که نقش کاراکتر جیمز باند را نیز باید مانند کاراکتر دکتر هو (که بازیگری مؤنث برای بازی در آن انتخاب شده) بازیگری زن بازی کند.

از قرار معلوم به نظر می‌رسد که این بحث‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و طبق صحبت‌های اخیر تولید‌کنندگان این فرنچایز نیز، بازیگر جدید جیمز باند به این زود‌ی‌ها اعلام نخواهد شد.

فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۱۶ مهر ماه سال جاری (۸ اکتبر ۲۰۲۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.