تاریخ اکران فیلم جدید گای ریچی اعلام شد

29 September 2021 - 11:38
Operation Fortune

تاریخ اکران و نام رسمی فیلم جدید گای ریچی، به‌تازگی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام شده است.

این فیلم که پیش از این با عنوان Five Eyes شناخته می‌شد، اکنون نامش به Operation Fortune تغییر پیدا کرده است. این فیلم جاسوسی، برای پخش در ماه ژانویه ۲۰۲۲ در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

فیلم جاسوسی و مهیج Operation Fortune، داستان مأموری از MI6 (سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا) و مأموری از سازمان CIA را روایت می‌کند که در حال تلاش هستند تا جلوی فروش تکنولوژی‌ای بسیار خطرناک را بگیرند.

نقش مأمور MI6 را در این فیلم جیسون استاتهام (Jason Statham) و نقش مأمور CIA را نیز آبری پلازا (Aubrey Plaza) ایفا کرده‌اند.

وظیفه هدایت این فیلم را کارگردان مطرح هالیوودی با نام گای ریچی (Guy Ritchie) بر عهده داشته است. فیلم‌نامه این فیلم را نیز گای ریچی با همکاری نویسندگان دیگری از جمله ایوان اتکینسون (Ivan Atkinson) و مارن دیویس (Marn Davies) به قلم درآورده‌اند.

این دو نویسنده پیش از این نیز، در نوشتن فیلم‌نامه‌ی پروژه‌های قبلی گای ریچی از جمله فیلم اکشن و مهیج Wrath of Man در سال ۲۰۲۱ و فیلم اکشن کمدی The Gentlemen در سال ۲۰۱۹ با او همکاری کرده‌اند.

علاوه بر این دو نویسنده، جیسون استاتهام نیز پیش از این در فیلم‌های گای ریچی از جمله فیلم Wrath of Man نقش‌آفرینی کرده و یکی از بازیگران مورد علاقه این کارگردان به حساب می‌آید.

جیسون استاتهام علاوه بر نقش‌آفرینی در این پروژه، وظیفه تولید آن را نیز بر عهده داشته است.

به غیر از آبری پلازا و جیسون استاتهام، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جاش هارتنت (Josh Hartnett)، کری الویس (Cary Elwes)، باگزی مالون (Bugzy Malone) و هیو گرانت (Hugh Grant) اشاره کرد.

جاش هارتنت پیش از این، در فیلم The Gentlemen و هیو گرانت نیز در فیلم قبلی گای ریچی با نام Wrath of Man نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم‌های قبلی گای ریچ همگی از لحاظ تجاری، فیلم‌هایی بسیار موفق به حساب می‌آیند و توانسته‌اند سود قابل توجهی را نصیب کمپانی سازنده‌شان کنند.

فیلم The Gentleman او با بودجه ۲۲ میلیون دلاری، موفق شده فروشی فوق‌العاده بالغ‌بر ۱۱۵ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی کسب کند. علاوه بر این، فیلم قبلی این کارگردان یعنی Wrath of Man نیز با بودجه ۴۰ میلیون دلاری، توانسته مبلغی بالغ‌بر ۱۰۴ میلیون دلار را در دوران همه‌گیری ویروس کرونا در باکس آفیس جهانی به دست آورد.

گای ریچ را می‌توان جزء یکی از فیلم‌سازان بسیار مطرح و نمادین هالیوودی به حساب آورد. از فیلم‌های بسیار مشهور و موفق این کارگردان می‌توان به فیلم جنایی lock, Stock and Two Smoking Barrels در سال ۱۹۹۸ و فیلم کمدی Snatch در سال ۲۰۲۰ و فیلم لایو اکشن Aladdin در سال ۲۰۱۹ اشاره کرد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، پروژه‌ی جدید این کارگردان یعنی فیلم Operation Fortune، در شهر‌هایی از جمله آنتالیای ترکیه، فارن‌بورو انگلستان و قطر فیلم‌برداری شده است.

این فیلم قرار است در تاریخ دوم بهمن ماه امسال (۲۱ ژانویه ۲۰۲۲) به صورت انحصاری در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.