احتمال ساخت اسپین‌آف‌هایی از سریال Stranger Things در آینده وجود دارد

29 September 2021 - 11:47
Stranger Things

کمپانی نتفلیکس در نظر دارد تا در آينده، اسپین‌آف‌هایی را از سریال بسیار محبوب خود با نام «چیزهای عجیب» تولید کند.

سرانجام پس از انتظار‌های طولانی، فصل چهارم این سریال قرار است در زمانی در سال ۲۰۲۲ در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش درآید و اکنون خبر رسیده که کمپانی نتفلیکس در نظر دارد تا در آینده، اسپین‌آف‌هایی را از این سریال بسیار محبوب تولید کند.

طی کنفرانس برگزار شده توسط شبکه اینترنتی نتفلیکس در هفته جاری، مدیر ارشد تولید محتوای این شبکه با نام تد ساراندوس (Ted Sarandos)، سریال Stranger Things را «فرنچایزی متولد شده» خطاب کرده که این نشان می‌دهد که بینندگان تنها بخش کوچکی از این فرنچایز را تا به حال تماشا کرده‌اند.

طبق گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، این وب‌سایت گفته که واژه‌های به کار رفته توسط تد ساراندوس یعنی «فرنچایزی متولد شده»، به امکان ساخت اسپین‌آف‌هایی از این سریال در آینده اشاره دارد.

علاوه بر این، صحبت‌های نیز شنیده می‌شود مبنی بر این‌که ستاره سریال Stranger Things یعنی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) امکان دارد که در آینده، نقش اصلی یکی از این اسپین‌آف‌ها را بر عهده داشته باشد، مخصوصاً این‌که او اخیراً قرارداد بزرگی را نیز با شبکه اینترنتی نتفلیکس امضا کرده است.

همان‌طور که آگاه هستید، سریال علمی-تخیلی Stranger Things یکی از محبوب‌ترین دارایی‌های شبکه اینترنتی نتفلیکس به حساب می‌آید. فصل سوم این سریال در لیست محبوب‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های این شبکه، در مکان بسیار بالایی قرار دارد.

علاوه بر این، فصل سوم آن نیز توانسته آمار بسیار فوق‌العاده‌ای را از خود در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش بگذارد. تعداد بینندگان فصل سوم این سریال تنها در یک ماه اول پخشش در این شبکه، به ۶۷ میلیون کاربر رسیده است. البته رکورد تعداد بینندگان فصل سوم این سریال، توسط سریال‌های از جمله فصل اول سریال The Witcher، سریال Lupin: Part 1 و فصل اول سریال Bridgerton شکسته شده است.

با توجه به میزان موفقیت این سریال و محبوبیت آن، شبکه اینترنتی نتفلیکس قصد دارد تا در آینده این فرنچایز را گسترش داده و اسپین‌آف‌های مختلفی را از آن تولید کند. درست مانند فرنچایز‌های بسیار محبوبی مانند سریال The Walking Dead و American Horror Story که تا به حال اسپین‌آف‌های مختلفی از آن‌ها تولید شده، شبکه اینترنتی نتفلیکس نیز قصد دارد تا در آینده، در جای پای این فرنچایز‌های بزرگ قدم گذاشته و دنیای سریال Stranger Things را گسترش دهد.

علاوه بر این، با توجه به پتانسیل بسیار بالای جهان خلق شده در سریال Stranger Things و همچنین کاراکترهای حاضر در آن، کمپانی نتفلیکس می‌تواند اسپین‌آف‌های بسیار جالب و جذابی را از آن در آینده تولید کند.

منبع: بلادی دیسکاستینگ

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.