اولین واکنش‌ها به فیلم No Time to Die منتشر شد

30 September 2021 - 11:37

منتقدین در نقد‌های اولیه‌ی خود، فیلم «زمانی برای مردن نیست» را عنوانی با سکانس‌های اکشن فوق‌العاده، احساسی و پر از لحظات شوکه‌کننده خوانده‌اند.

سرانجام پس از تأخیرهای متوالی، بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های جاسوسی جیمز باند با عنوان No Time to Die، قرار است در تاریخ ۱۵ مهر ماه (۷ اکتبر ۲۰۲۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود و اکنون با پخش شدن این فیلم برای تعداد محدودی از منتقدین و روزنامه‌نگاران، می‌توان نگاهی به نظرات اولیه آن‌ها در رابطه با این فیلم انداخت.

منتقد وب‌سایت Digital Spy با نام ایان سندول (Ian Sandwell) در رابطه با این فیلم گفته است:

سرنوشت فیلم No Time to Die و رتبه‌ی این فیلم در میان دیگر فیلم‌های جیمز باند را مخاطبان تعیین خواهند کرد، مخصوصاً این‌که لحظاتی در این فیلم وجود دارد که امکان دارد طرفداران این سری را به دو دسته‌ی مجزا تقسیم کند. به هر حال این فیلم در برآورده کردن انتظارات مخاطبین از خود، موفق عمل کرده و توانسته ثابت کند که فیلمی بسیار سرگرم‌کننده است.

منتقد وب‌سایت TheWrap با نام جیسون سولومونز (Jason Solomons) نیز در رابطه با این فیلم گفته است:

فیلم No Time To Die بهترین نقش‌آفرینی دنیل کریگ در نقش کاراکتر جیمز باند می‌باشد. نسخه‌ای که او از این کاراکتر در این فیلم به نمایش گذاشته، بسیار احساسی از آب درآمده است. شما در این فیلم می‌توانید تمام زخم‌ها، خستگی‌ها و اندوه این کاراکتر را در صورت و بدنش مشاهده کنید و علاوه بر این، سنگینی باری که برای نجات دنیا، برای آخرین بار به دوش این کاراکتر قرار داده شده را نیز در این فیلم کاملاً احساس خواهید کرد.

منتقدی با نام آلیستر هارکنس (Alistair Harkness) نیز نظر خود را در رابطه با این فیلم به شکل زیر بیان کرده است:

این فیلم از همان ابتدا تمام چیز‌هایی که از یک فیلم جیمز باند انتظار دارید را تحویل شما خواهد داد، با این تفاوت که آن‌ها را رو طوری به تصویر خواهد کشید که تا به حال مشابه‌اش را (در دیگر فیلم‌های جیمز باند) ندیده‌اید. صحنه‌های اکشن این فیلم نامتعارف ولی دارای پایه و اساس می‌باشد و با وجود مسخره بودن ابزار استفاده شده توسط کاراکتر جیمز باند، این ابزار به خوبی در خدمت داستان این فیلم قرار گرفته است.

این فیلم در ابتدا قرار بوده که در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ در سینماها به نمایش گذاشته شود ولی به علت آغاز همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از سینماها، تاریخ پخشش چندین بار با تأخیر مواجه شده است.

وظیفه کارگردانی این فیلم را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) بر عهده داشته است. از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به فیلم مهیج Sin nombre در سال ۲۰۰۹، فیلم رمانتیک Jane Eyre در سال ۲۰۱۱ و فیلم درام جنگی Beasts of No Nation در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد.

علاوه بر این فیلم‌ها، او وظیفه کارگردانی فصل اول سریال بسیار پرطرفدار و تحسین شده‌ی True Detective را نیز بر عهده داشته است.

فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط کری جوجی فوکوناگا، نیل پورویس (Neal Purvis)، رابرت وید (Robert Wade) و فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) به قلم درآمده است.

فیلم No Time to Die پنجمین و آخرین نقش‌آفرینی دنیل کریگ (Daniel Craig) در نقش کاراکتر جیمز باند خواهد بود. داستان این فیلم، مدتی پس از خروج کاراکتر جیمز باند از سرویس جاسوسی انگلستان و بازگشت دوباره او به این سازمان، برای پیدا کردن دانشمندی با نام والدو اوبروچف روایت می‌شود.

او در این راه باید با تروریستی بسیار خطرناک با نام لیوتسیفر صفین رو‌به‌رو شود. نقش این کاراکتر را در این فیلم رامی ملک (Rami Malek) ایفا کرده است.

به غیر از دنیل کریگ و رامی ملک، از دیگر بازیگرانی که در فیلم No Time to Die به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به بن ویشاو (Ben Whishaw)، نائومی هریس (Naomie Harris)، لئا سیدو (Léa Seydoux)، آنا د آرماس (Ana de Armas)، لاسانا لینچ (Lashana Lynch)، جفری رایت (Jeffrey Wright‎)، کریستف والتس (Christoph Waltz‎)، ریف فاینز (Ralph Fiennes)، روی کینیر (Roy Kinnear)، دالی بنصالح (Dali Benssalah)، دیوید دنسیک (David Dencik) و بیلی مگنوسن (Billy Magnussen) اشاره کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.