ریدلی اسکات دنباله فیلم Gladiator را می سازد

30 September 2021 - 20:21

ریدلی اسکات تایید کرده که در حال کار بر روی ساخت دنباله فیلم Gladiator است.

ریدلی اسکات (Ridley Scott) قرار است امسال دو فیلم بزرگ را بر روی پرده سینماها ببرد. این دو فیلم، فیلم آخرین دوئل (The Last Duel) و فیلم سرای گوچی (House of Gucci) است. پس از این دو فیلم، او قرار است بر روی دنباله فیلم گلادیاتور (Gladiator) کار کند.

در حال حاضر، کارگردان ریدلی اسکات در حال کار بر روی فیلم کیتبگ (Kitbag) است. این فیلم در مورد زندگی ناپلئون بناپارت است و واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) قرار است در آن نقش اصلی را به تصویر بکشد.

به نظر می‌رسد که پس از به پایان رسیدن فیلمبرداری فیلم بیوگرافی ناپلئون، ریدلی اسکات به سرعت به سراغ ساخت و فیلمبرداری فیلم گلادیاتور 2 برود. او در مصاحبه‌ای اظهار داشته است:

در حال حاضر، من فیلم‌نامه فیلم گلادیاتور 2 را نوشته‌ام. پس، بعد از اینکه فیلمبرداری فیلم ناپلئون را به پایان رساندم، به سراغ فیلم گلادیاتور 2 خواهم رفت.

شایعات حاکی از آن است که فیلم کیتبگ در تاریخی در سال 2023 میلادی اکران خواهد شد که این به معنای آن است که دنباله فیلم گلادیاتور تا سال 2024 میلادی و فراتر از آن بر روی پرده سینماها دیده نخواهد شد.

برای مدتی است که فیلم گلادیاتور 2 در حال توسعه است. در سال 2018 میلادی بود که برای اولین بار گزارش‌هایی در مورد توسعه فیلم‌نامه فیلم گلادیاتور 2 توسط ریدلی اسکات منتشر شده بود.

همانطور که اکثر افراد می‌دانند و با توجه به پایان فیلم گلادیاتور، داستان بر روی کاراکتر ماکسیموس با بازی راسل کرو (Russell Crowe) تمرکز نخواهد داشت. بنابر گزارش‌ها، فیلم گلادیاتور 2، داستان لوسیوس، پسر لوسیلا و خواهرزاده کومودوس را دنبال خواهد کرد. در فیلم گلادیاتور، نقش لوسیلا را کانی نیلسون (Connie Nielsen) و نقش کومودوس را واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) به تصویر کشیدند.

در حال حاضر، ریدلی اسکات بسیار مشغول فیلم سرای گوچی و همچنین فیلم آخرین دوئل است. او همچنین تهیه‌کننده اجرایی چندین سریال تلویزیونی نیز است. فیلم کیتبگ در اوایل سال جاری میلادی توسط کمپانی اپل تی‌وی پلاس خریداری شده است و این کمپانی قرار است تولید این فیلم را بر عهده داشته باشد. تولید این فیلم قرار است در اوایل سال 2022 میلادی آغاز شود.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • sadegh says:

    یادش بخیر قسمت اول
    تو این سبک فیلم ها یدونه گلادیاتور ریدلی اسکات بود یدونه هم شجاع دل مل گیبسون که اشک من رو در اورد
    خدا کنه فیلمنامه در حد قسمت اول باشه برای اهنگسازی هم امیدوارم هانس زیمر برگرده

  • حامد هدایی says:

    بنام آفریده نهان
    و گاهی در ساخت یک فیلم همه چیز بطوری ماورایی با هم مچ میشوندو آنچنان بمانند پازلی جاهای خالی یکدیگر را پر می‌کنند ، که محصول تولید شده ، فیلمی از آب در میآید که من با اینکه دو بار آن را دیده ام . همین حالا که نامش به چشمم خورد . خطی که از دیدنش برده بودم . برایم تداعی شد . و باور کنید هر چه فکر میکنم میبینم در بین اینهمه فیلم که ساخته میشود . هنوز هم گلادیاتور بر صدر همه میدرخشد .
    خوب با اجازه شما برم این فیلم رو ببینم .باور نمیکنید اگه بگم مثل یه بچه دارم ذوق میکنم . از بس که این فیلم بی نقص ساخته شده . و صد البته هنرپیشه نقش اول فیلم در این موفقیت بیشترین تاثیر رو داشته . بخاطر شخصیتی که در جامعه داره . که بی حاشیه و درون گرا و خردمند هست .
    موفق و پیروز باشید .