پوستر جدید فیلم House of Gucci منتشر شد

30 September 2021 - 20:35
House of Gucci

پوستری تازه از فیلم House of Gucci منتشر شده است که کاراکترهای فیلم را به تصویر می‌کشد.

فیلم سرای گوچی (House of Gucci)، فیلمی به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) است. این فیلم به اتفاقات پشت پرده خانه مد و فشن گوچی می‌پردازد و همچنین، مرگ مائوریزیو گوچی با بازی آدام درایور (Adam Driver) را به تصویر می‌کشد.

در این پوستر تازه منتشر شده برای فیلم سرای گوچی، شاهد خانواده گوچی در کنار یکدیگر هستیم که به زیبایی لباس پوشیدند و به سمت ما خیره شدند.

فیلم‌نامه فیلم سرای گوچی توسط بکی جانسون (Becky Johnston) و روبرتو بنتیوگنا (Roberto Bentivegna) نوشته شده است و این فیلم دارای بازیگران برجسته‌ای است که در پوستر کاملا قابل مشاهده است. فیلم سرای گوچی با بازی لیدی گاگا (Lady Gaga)، جرد لتو (Jared Leto)، جرمی آیرونز (Jeremy Irons)، جک هاستون (Jack Huston)، سلما هایک (Salma Hayek) و آل پاچینو (Al Pacino) است.

فیلم سرای گوچی به اتفاقات داخل خانواده ایتالیایی مشهور و مربوط به فشن و مد می‌پردازد و به این موضوع تاکید دارد که ثروت و قدرت ممکن است چه بر سر یک خانواده بیاورد.

بسیاری از افراد، نام خانواده گوچی را برای امپراتوری آنها در صنعت مد و فشن می‌شناسند. آنها ثروت و قدرت بسیاری داشتند اما در دهه 90 میلادی، آنها درگیر یک رسوایی شدند. مائوریزیو گوچی با خونسردی به قتل رسیده بود و مشخص شد که همسر سابقش، پاتریسیا رجیانی، در آن دخیل بوده است.

فیلم سرای گوچی قرار است در تاریخ 24 نوامبر سال 2021 میلادی بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید. در زیر می‌توانید پوستر منتشر شده برای این فیلم را مشاهده کنید.

فیلم House of Gucci
برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.