تریلر فیلم Wolf منتشر شد

1 October 2021 - 17:53
فیلم Wolf

تریلر فیلم Wolf با بازی لیلی رز دپ و جورج مک‌کی منتشر شده است.

تریلر رسمی برای فیلم گرگ (Wolf) منتشر شده است. این فیلم درام با بازی لیلی رز دپ (Lily-Rose Depp) و جورج مک‌کی (George MacKay) است. در زیر می‌توانید این تریلر منتشر شده را مشاهده یا دانلود کنید.

داستان فیلم گرگ در مورد زنی جوان با بازی لیلی رز دپ است که بر این باور است که یک گربه وحشی است. او عاشق مردی می‌شود که باور دارد که یک گرگ است. همانطور که در تریلر منتشر شده برای فیلم گرگ می‌توان دید، داستان فیلم همین است. اتفاقات فیلم در دنیایی رخ می‌دهد که افراد از بیماری اختلال هویتی گونه رنج می‌برند. این، یک بیماری روانی است که فرد، به این باور رسیده است که انسان نیست و یک حیوان وحشی است.

در یک موسسه درمانی روانی، دو فرد با این اختلال هویتی، عاشق یکدیگر می‌شوند. اما همانطور که می‌بینید، عشق آنها مشکل‌دار است چراکه گرگ و گربه وحشی با یکدیگر نمی‌سازند.

بازیگران فیلم گرگ شامل لیلی رز دپ، جورج مک‌کی، پدی کانسیدین (Paddy Considine) و آیلین والش (Eileen Walsh) است. فیلم گرگ به کارگردانی و نویسندگی ناتالی بیانچری (Nathalie Biancheri) است. اولین فیلم او، فیلم شبگرد (Nocturnal) بوده است که در سال 2019 میلادی بر روی پرده سینماها اکران شده است.

فیلم گرگ در بخشی از جشنواره فیلم بین‌المللی تورنتو امسال به نمایش در آمده بود. کمپانی فوکس پیکچرز قرار است فیلم گرگ را در تاریخ 3 دسامبر سال 2021 میلادی در سینماها به اکران در بیاورد. خلاصه داستان رسمی فیلم بدین شرح است:

جیکوب بر این باور است که یک گرگ در درون بدن انسان است و همانند یک گرگ، می‌خورد، می‌خوابد و زندگی می‌کند. او، خانواده خود را شگفت زده کرده است. او به یک موسسه درمانی روانی فرستاده می‌شود و در آنجا، تحت معالجه و روانشناسی‌های بسیار شدیدی قرار می‌گیرد. با این حال، او با یک شخصی ملاقات می‌کند که باور دارد که یک گربه وحشی است و دوستی آنها به یک شیفتگی غیر قابل انکار تبدیل می‌گردد.

دانلود تریلر فیلم گرگ با کیفیت عالی (1080)

دانلود تریلر فیلم گرگ با کیفیت خوب (720)

منبع: فوکس پیکچرز

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.