سم ریمی تقریبا کارگردانی فیلم Doctor Strange 2 را رد کرده بود

1 October 2021 - 18:11
سم ریمی

سم ریمی تقریبا کارگردانی فیلم Doctor Strange 2 را به دلیل زخم‌های ماندگار از فیلم مرد عنکبوتی 3 رد کرده بود.

سم ریمی (Sam Raimi) با واکنش‌های منفی نسبت به فیلم مرد عنکبوتی 3 (Spider–Man 3) در سال 2007 بسیار شوکه شده بود و همین سبب شده بود تا او تقریبا کارگردانی فیلم دکتر استرنج 2 ( Doctor Strange 2 ) تحت عنوان دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) را رد کرده باشد.

به تازگی در طی یک مصاحبه، سم ریمی اظهار داشته که به دنبال واکنش‌ها نسبت به فیلم مرد عنکبوتی 3، او هیچ قصدی برای بازگشت به ژانر ابرقهرمانی و کارگردانی یک فیلم دیگر از این دنیا را نداشته است. سم ریمی برای ساخت فیلم مرد عنکبوتی در سال 2002 بسیار شناخته شده است و پایه‌هایی را خلق کرد که به ساخت دنیای سینمایی مارول بسیار کمک کرده است. سم ریمی اظهار داشت:

من به عنوان کارگردان فیلم مرد عنکبوتی 3، اصلا نمی‌خواستم که دوباره با چنین چیزی روبه‌رو بشوم چراکه بسیار ناخوشایند بود. مردم فیلم را دوست نداشتند و با استفاده از این اینترنت، این موضوع را به من منتقل می‌کردند. پس، بازگشت به این ژانر بسیار سخت بوده است. اما سپس متوجه شدم که یک فرصت خوب در کارگردانی فیلم دکتر استرنج 2 وجود دارد. اما همچنان نسبت به انجام آن شک داشتم.

در حالی که دو فیلم ابتدایی مرد عنکبوتی به کارگردانی سم ریمی توسط طرفداران بسیار مورد استقبال قرار گرفت اما سومین فیلم مرد عنکبوتی که با حضور مرد عنکبوتی شیطانی و شرور بوده است، چندان مورد استقبال طرفداران قرار نگرفت و مورد تمسخر و نقد قرار گرفت.

سمی ریمی در ادامه اظهار داشت:

من همیشه کاراکتر دکتر استرنج را دوست داشتم. او محبوب‌ترین کاراکتر من نیست اما یکی از محبوب‌ترین‌ها است. من فیلم اول دکتر استرنج را دوست داشتم و کارگردان اسکات دریکسون کاری بسیار عالی و خارق‌العاده انجام داده بود. من هرگز فکر نمی‌کردم که یک فیلم ابرقهرمانی دیگری را بسازم. این اتفاق فقط رخ داد.

فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی قرار است در تاریخ 25 مارس سال 2022 میلادی بر روی پرده سینماها به اکران در بیاید.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.