رگه ژان پیج به فیلمی به کارگردانی نوآ هاولی پیوست

1 October 2021 - 18:26
رگه ژان پیج - نوآ هاولی

رگه ژان پیج قرار است در فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نوآ هاولی به نقش‌آفرینی بپردازد.

رگه ژان پیج (Regé-Jean Page) با سریال بریجرتون (Bridgerton) به موفقیت قابل قبولی در سرتاسر جهان دست پیدا کرد و حال قرار است در فیلم سرقتی دیگری برای کمپانی نتفلیکس بازی کند.

این پروژه بدون عنوان به نویسندگی و کارگردانی نوآ هاولی (Noah Hawley) است که بیشتر برای ساخت سریال فارگو (Fargo) و لژیون (Legion) شناخته می‌شود. نوآ هاولی به همراه برادران روسو (Joe and Anthony Russo) و همچنین مایک لاروکا (Mike Larocca) قرار است تهیه‌کنندگان این پروژه بدون عنوان باشند.

ایده و داستان این فیلم بدون عنوان همچنان نامشخص است اما بنابر گفته‌ها، این فیلم بر اساس ایده‌ای اصیل و تازه از نوآ هاولی خواهد بود. رگه ژان پیج اخیرا در کنار کریس ایوانز (Chris Evans) و رایان گازلینگ (Ryan Gosling) در فیلم مرد خاکستری (The Gray Man) برای کمپانی نتفلیکس بازی کرده است. کارگردانی فیلم مرد خاکستری را برادران روسو بر عهده دارند.

نوا هاولی علاوه بر کارهای خود در دنیای سریال، فیلم لوسی در آسمان (Lucy in the Sky) را در سال 2019 میلادی کارگردانی کرده است. ششمین رمان او نیز تحت عنوان سرود (Anthem) قرار است در سال 2022 میلادی منتشر شود.

رگه ژان پیج با بازی در سریال بریجرتون به یک بازیگر و ستاره برجسته تبدیل شد و به یکی از مطلوب‌ترین بازیگران هالیوود تبدیل شده است. او قرار است در فیلم جدید سرزمین اژدها (Dungeons & Dragons) برای کمپانی پارامونت حضور داشته باشد و نقشی را در فیلم بازسازی فیلم قدیس (The Saint) ایفا خواهد کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.