تاریخ پخش فصل سوم سریال The Umbrella Academy مشخص شد

2 October 2021 - 11:56
The Umbrella Academy

فصل سوم سریال «آکادمی آمبرل» قرار است در زمانی در سال ۲۰۲۲، در شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر شود.

کمپانی نتفلیکس به‌تازگی با انتشار اعلامیه‌ای تائید کرده که فصل سوم سریال ابرقهرمانی The Umbrella Academy، برای پخش در سال ۲۰۲۲ (دو سال پس از پخش فصل دوم این سریال) آماده خواهد شد.

این سریال براساس رمان گرافیکی نوشته شده توسط جرارد وی (Gerard Way) و گابریل بی (Gabriel Bá) با همین نام، ساخته شده است.

داستان این سریال بر روی گروهی از خواهر و برادر‌های ناتنی که هر کدام دارای قدرت‌های خاصی هستند، تمرکز دارد. آن‌ها در فصل اول این سریال پس از مرگ مرموز پدرشان، با جمع شدن دورهم، تلاش کرده‌اند تا جهان را از واقعه‌ای بسیار خطرناک نجات دهند.

در فصل دوم این سریال نیز شاهد آن بودیم که آن‌ها در این کار شکست خوردند و سپس با استفاده از قدرت‌های کاراکتر فایو برای فرار کردن از این واقعه، به زمان‌های مختلفی در دهه‌ی ۱۹۶۰ تلپورت شدند. سرانجام آن‌ها با دورهم جمع شدن دوباره در فصل دوم این سریال، موفق شدند که جلوی واقعه‌ی خطرناک دیگری را نیز بگیرند.

از بازیگران حاضر در این سریال می‌توان به الیوت پیج (Elliot Page) در نقش کاراکتر وانیا،‌ تام هاپر (Tom Hopper) در نقش لوتر، دیوید کاستانیدا (David Castañeda) در نقش دیگو، امی ریور-لمپمن (Emmy Raver-Lampman) در نقش الیسون، رابرت شیهان (Robert Sheehan) در نقش کلوس، آیدان گلگر (Aidan Gallagher) در نقش فایو، جاستین اچ. مین (Justin H. Min) در نقش بن و کلم فئور (Colm Feore) در نقش رجینالد هارگریوز اشاره کرد.

فصل دوم این سریال جزء یکی از موفق‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه اینترنتی نتفلیکس به حساب می‌آيد و توانسته نمرات بسیار خوبی را نیز از طرف منتقدین دریافت کند.

این سریال در بین محبوب‌ترین سریال‌های شبکه اینترنتی نتفلیکس در سال ۲۰۱۹، در مکان سوم و در سال ۲۰۲۰ نیز در مکان ششم قرار گرفته است.

فصل سوم سریال The Umbrella Academy از ماه فوریه امسال به صورت رسمی وارد مرحله فیلم‌برداری شده و اکنون با به پایان رسیدن روند فیلم‌برداری آن، کمپانی نتفلیکس اخبار جدیدی را در رابطه با فصل جدید این سریال منتشر کرده است.

درست یک ماه پس از به پایان رسیدن روند فیلم‌برداری فصل سوم این سریال، کمپانی نتفلیکس تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش فصل جدید آن را سال ۲۰۲۲ اعلام کرده است. البته کمپانی نتفلیکس هنوز، تاریخ دقیقی را برای پخش فصل سوم این سریال اعلام نکرده است.

درست مانند فصل دوم این سریال که هشت ماه پس از به پایان رسیدن روند فیلم‌برداری‌اش در شبکه‌ اینترنتی نتفلیکس منتشر شده، به نظر می‌رسد که فصل سوم آن نیز برای پخش در اوایل سال بعدی (میلادی)، در شبکه اینترنتی نتفلیکس آماده خواهد شد.

علاوه بر این، کمپانی نتفلیکس تائید کرده که داستان فصل جدید این سریال در مکانی با نام «هتل فراموشی» جریان خواهد داشت. «هتل فراموشی» نام سومین جلد از رمان‌های گرافیکی The Umbrella Academy می‌باشد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.