پوستر‌ های جدیدی از سریال Dexter: New Blood منتشر شد

2 October 2021 - 12:11
Dexter: New Blood

شبکه تلویزیونی Showtime اخیراً به مناسب سالگرد ۱۵ سالگی سریال «دکستر»، پوستر‌های جدیدی را از فصل نهم این سریال منتشر کرده است.

فصل نهم این سریال، «دکستر: خون جدید» نام دارد که برای پخش در آبان ماه امسال در شبکه‌ی تلویزیونی Showtime برنامه‌ریزی شده است.

مایکل سی هال (Michael C. Hall) دوباره نقش نمادین خود با نام دکستر را در فصل جدید این سریال ایفا خواهد کرد و طبق اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که قتل‌های این کاراکتر در فصل جدید این سریال نیز، همچنان ادامه خواهد داشت.

به غیر از مایکل سی هال، از دیگر بازیگران قبلی این سریال که قرار است در فصل جدید آن حضور داشته باشند نیز می‌توان به جان لیسگو (John Lithgow) و جنیفر کارپنتر (Jennifer Carpenter) اشاره کرد.

بازیگران جدید این سریال را نیز جولیا جونز (Julia Jones)، آلانو میلر (Alano Miller)، جانی سیکوویا (Johnny Sequoyah)، جک آلکات (Jack Alcott)، جمی چانگ (Jamie Chung)، اسکار والبرگ (Oscar Wahlberg)، مایکل سیریل کرایتون (Michael Cyril Creighton) و کلنسی براون (Clancy Brown) تشکیل می‌دهند.

جولیا جونز قرار است در نقش رئیس پلیس شهر Iron Lake و معشوقه‌ی جدید کاراکتر دکستر و کلنسی براون نیز در نقش شخصیت منفی اصلی این سریال، در آن ظاهر شوند.

از کارهای قبلی این بازیگر‌ها می‌توان به نقش‌آفرینی جولیا جونز در سریال The Mandalorian، آلانو میلر در فیلم درام Sylvie’s Love، جانی سیکوویا در سریال فانتزی Believe، جمی چانگ در سریال ترسناک Lovecraft Country، اسکار والبرگ در سریال ماوراءالطبیعه‌ NOS4A2 و جک آلکات در سریال کوتاه The Good Lord Bird اشاره کرد.

داستان فصل جدید سریال دکستر، ۱۰ سال پس از ناپدید شدن دکستر در طوفان لورا روایت می‌شود. او موفق شده با به دست آوردن هویتی جدید، در شهر کوچکی با نام Iron Lake به زندگی خود ادامه دهد. با این حال پس از مدتی، زندگی آرام او در این شهر با وسوسه‌های تاریک ذهنی‌اش به هم می‌خورد.

تهیه‌کنندگان اجرایی فصل جدید این سریال را کلاید فیلیپس (Clyde Phillips)، مایکل سی هال، جان گلدوین (John Goldwyn)، سارا کالتون (Sara Colleton)،‌ بیل کارارو (Bill Carraro)، اسکات رینولدز (Scott Reynolds) و مارکوس سیگا (Marcos Siega) تشکیل داده‌اند.

سریال Dexter یکی از موفق‌ترین سریال‌های به نمایش درآمده در چند ‌دهه‌ی اخیر می‌باشد. این سریال توانسته نامزد دریافت جوایز مختلفی شود که از جمله این جوایز می‌توان به نامزد شدن این سریال در مراسم جوایز امی، برای دریافت جایزه‌ی بهترین سریال اشاره کرد.

فصل‌های قبلی این سریال را در حال حاضر می‌توان با داشتن اشتراک، در وب‌سایت Showtime مشاهده کرد. سه قسمت ابتدایی فصل اول این سریال را نیز می‌توان به صورت کاملاً رایگان در پلتفرم‌های اینترنتی‌ای مانند یوتیوب تماشا کرد.

فصل جدید این سریال حاوی ده قسمت یک ساعته خواهد بود که قسمت اول آن قرار است در تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰ (۷ نوامبر ۲۰۲۱)، در شبکه تلویزیونی Showtime به نمایش گذاشته شود.

پوستر‌های جدید منتشر شده از سریال Dexter: New Blood را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.