نظر منتقدان در مورد فیلم The Many Saints Of Newark

4 October 2021 - 18:21
The Many Saints Of Newark

فیلم The Many Saints Of Newark، پیش‌درآمدی برای سریال The Sopranos است و منتقدان نظرات خود را در مورد این فیلم منتشر کردند.

فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک (The Many Saints Of Newark) برای طرفداران سریال سوپرانوز (The Sopranos)، فیلمی بسیار هیجان‌انگیز است. این فیلم، پیش‌درآمدی برای این سریال محبوب و کلاسیک شبکه اچ‌بی‌او است و به جوانی‌های آنتونی سوپرانو می‌پردازد.

فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک به تازگی در شبکه اچ‌بی‌او و سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش شده است و منتقدان نیز نظرات خود را در مورد این فیلم منتشر کردند. بنابر نظرات منتقدان، بازیگر نقش آنتونی سوپرانو جوان یعنی مایکل گندولفینی (Michael Gandolfini) توانست تا به خوبی از پس این نقش بربیاید.

این بازیگر فرزند بازیگر اصلی نقش آنتونی سوپرانو در سریال سوپرانوز یعنی جیمز گندولفینی است و توانسته تا میراث پدر خود را ادامه دهد. مطمئنا طرفداران سریال سوپرانو خواهان دیدن فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک هستند و دیگران نیز می‌توانند این فیلم را مشاهده کنند چرا که ارزش دیدن دارد.

فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک با بازی لزلی اودوم جونیور (Leslie Odom Jr)، جان ماگارو (John Magaro)، ری لیوتا (Ray Liotta)، جان برنتال (Jon Bernthal)، بیلی مگنوسن (Billy Magnussen)، الساندرو نیوولا (Alessandro Nivola)، مایکلا دی روسی (Michela De Rossi)، کوری استول (Corey Stoll) و ورا فارمیگا (Vera Farmiga) است.

فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک از 140 نقد منتشر شده برای آن در وب سایت راتن تومیتوز، امتیاز 74 درصد را بدست آورده است. در وب سایت متاکریتیک، تاکنون 43 نقد برای این فیلم منتشر شده است که 25 نقد مثبت، 15 نقد متوسط و 3 نقد منفی است. این فیلم در وب سایت متاکریتیک امتیاز 61 درصد را از منتقدان دریافت کرده است.

فیلم The Many Saints of Newark

«83/100 Entertainment Weekly | منتقد: دیوید ارلیچ»

فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک نمی‌تواند در این مدت زمان اندک، همانند سریال سوپرانوز باشد. اما با این وجود، در مدت زمان دو ساعته خود توانسته تا حسی نزدیک به این سریال را برای مخاطبان و طرفداران به ارمغان بیاورد.

«80/100 The Independent | منتقد: کلیرسی لوری»

طرفداران با دیدن این فیلم، به سرعت حسی آشنا خواهند داشت اما با این وجود، این فیلم، در جایگاه درستی قرار ندارد؛ هر چند، این فیلم قوی و درخشان است. فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک، اثری است که میراث فرهنگی سریال سوپرانوز را گسترش و تکمیل می‌کند.

«80/100 Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک، فیلمی هشیار، سرزنده و جذاب است که تفسیر و توضیحات جالبی در مورد نحوه شکل‌گیری دنیای سوپرانوز را ارائه می‌دهد. اما با این وجود، درون مایه این فیلم با سریال متفاوت است.

«70/100 Polygon | منتقد: نوئل موری»

این فیلم، یک اثر درخشان و سرگرم‌کننده است اما بسیاری از معانی آن نشات گرفته از میزان توجه و علاقه طرفداران نسبت به کاراکترهایی است که قبلا در دنیای سریال مشاهده کردند.

«70/100 IGN | منتقد: لارا سیریکول»

فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک، یک پیش‌درآمد مستحکم و دوست‌داشتنی برای سریال کلاسیک و محبوب شبکه اچ‌بی‌او یعنی سوپرانوز است. هر چند، این فیلم سعی دارد تا چیزهای بیش از حدی به دنیای سوپرانوز اضافه نماید.

«67/100 Indiewire | منتقد: دیوید ارلیچ»

فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک، تا اندازه‌ای تقسیم شده و مجزا شده احساس می‌شود. با این وجود، مایکل گندولفینی توانسته تا یک برتری خاصی به این کاراکتر بیاورد که سبب شده تا تمام صحنه‌هایی که او در آن حاضر است، احساسی طبیعی و سازنده داشته باشند.

«60/100 The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

طراحی لباس مربوط به اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد میلادی در فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک توانسته تا به خوبی حسی از زمان و مکان را به بیننده منتقل کند. موسیقی متن فیلم نیز این حس را دو چندان می‌کند. اما این فیلم به جای آنکه یک توسعه فوق‌العاده و گران‌بها از میراث عظیم سریال سوپرانوز باشد، بیشتر یک پاورقی سرگرم‌کننده است.

«40/100 The New York Times | منتقد: منولا دارجیس»

بهترین نکته در مورد فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک این است که شما را به یاد سریال سوپرانوز می‌اندازد. اما همین نیز بدترین نکته در مورد این فیلم است.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.