کلیپ جدید فیلم ابرقهرمانی Eternals + خلاصه داستان رسمی فیلم

4 October 2021 - 23:34

فیلم جاودانگان (Eternals)، پروژه جدید و متفاوت کمپانی مارول است و این کمپانی امیدوار است تا با حضور چندین ابرقهرمان نه چندان مطرح دنیای کمیک‌های خود، بتواند یک دنیای سینمایی جدید پیرامون آن‌ها خلق کند.

به همین دلیل این کمپانی تصمیم گرفت تا با استخدام کلویی ژائو (Chloé Zhao‎) -که همین امسال تبدیل به تنها کارگردان زن تاریخ شد که برنده اسکار بهترین کارگردان سال می‌شود- و استفاده از بازیگر مطرحی چون آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، شانس موفقیت این فیلم را بالا ببرد.

در حالی‌که این فیلم دقیقا یک ‌ماه دیگر اکران جهانی خود را آغاز خواهد کرد، این کمپانی سعی می‌کند با انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف، علاقه‌مندان را کماکان مشتاق تماشای این فیلم نگه دارد.

اکنون نیز این کمپانی یک کلیپ کوتاه و جدید را از این فیلم منتشر کرده و البته خلاصه داستان رسمی فیلم را نیز مشخص کرده که با خواندن آن متوجه می‌شویم که این فیلم در دو زمان حال و گذشته، روایت می‌شود:

داستان در دو دوره زمانی مختلف جریان دارد. یک داستان در گذشته رخ می‌دهد و اعضای جاودانگان را به عنوان یک تیم قدرتمند که به مانند افراد یک خانواده، با یکدیگر نزدیک هستند، نشان می‌دهد.

اما در بازه زمانی دوم که در زمان حال روایت می‌شود، می‌بینیم که این گروه از هم پاشیده است و هر کدام جدا و در بین مردم به زندگی عادی خود مشغول هستند.

اما خطری که توسط منحرفین (Deviants) مردم زمین را تهدید می‌کند، باعث می‌شود تا اعضای این گروه مجبور باشند تا اختلافات را کنار گذاشته و مجددا با یکدیگر همکاری کنند.

در بخشی از کلیپ جدید منتشر شده از این فیلم، یک کودک رو به شخصیت ابرقهرمان ایکاریس (Ikaris) کرده و می‌گوید که وی را در تلویزیون دیده که در حالی‌که شنلی بر تن داشته است، با لیزری که از چشمانش خارج می‌شده، به مبارزه می‌پرداخته است که ایکاریس در جواب می‌گوید که وی “شنل نمی‌پوشد“!

در واقع این موضوع و شوخی، به خاطر شباهت توانایی‌های شخصیت ایکاریس به شخصیت سوپرمن (Superman) از دنیای دی‌سی است چرا که احتمالا تنها تفاوت وی با سوپرمن، عدم داشتن شنل است!

علاوه بر جولی، بازیگران دیگری چون جما چان (Gemma Chan)،‌ ریچارد مدن (Richard Madden)، کیت هرینگتون (Kit Harington) و سلما هایک (Salma Hayek) در فیلم جاودانگان به هنرنمایی پرداخته‌اند.

لازم به ذکر است که فیلم جاودانگان در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) منتشر خواهد شد و وقایع این فیلم چند ماه پس از وقایع فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame‎) رخ می‌دهد.

دانلود کلیپ جدید فیلم جاودانگان با کیفیت خیلی خوب (720p)

دانلود کلیپ جدید فیلم جاودانگان با کیفیت عالی (1080p)

منبع: کمپانی مارول

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.