تریلر و پوستر فیلم Tick, Tick… Boom

5 October 2021 - 10:55
فیلم Tick, Tick... Boom

کمپانی نتفلیکس اولین تریلر و پوستر رسمی برای فیلم Tick, Tick… Boom را منتشر کرده است.

فیلم تیک تیک … بوم (Tick, Tick… Boom)، اولین اثر به کارگردانی لیل منوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) است. کمپانی نتفلیکس اولین تریلر و پوستر رسمی برای این فیلم را منتشر کرده است.

این فیلم با بازی اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) در نقش آهنگسازی به نام جاناتان لارسون است. اتفاقات این فیلم در دهه 90 میلادی رخ می‌دهد و مسیر لارسون برای نوشتن یکی از مورد تحسین‌ترین آثار موزیکال دهه‌های اخیر را دنبال می‌کند.

حدود سه ماه پیش، تیزری برای این فیلم منتشر شده بود. حال، تریلر منتشر شده برای این فیلم، کاراکتر اندرو گارفیلد را معرفی می‌کند. او چندان با زندگی خود راضی نیست و به دنبال آن است تا یکی از برترین موزیکال‌های آمریکا را بسازد. او بر روی این موزیکال برای بیش از هشت سال است که در حال کار است و هنوز نیز زمان برای بهتر کردن آن لازم دارد.

اندرو گارفیلد در حال حاضر در حال تجربه‌های مختلفی در حرفه خود است. او پس از اینکه در دو فیلم مرد عنکبوتی بازی کرده است، به کار با کارگردان مطرحی همچون مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese)، مل گیبسون (Mel Gibson)، دیوید رابرت میشل (David Robert Mitchell)، رامین بحرانی (Ramin Bahrani)، جیا کوپولا (Gia Coppola) و مایکل شوالتر (Michael Showalter) است.

امسال، سال بسیار بزرگی برای لیل مراندا است. او در فیلم در هایتز (In the Heights) به کارگردانی جان ام چو (Jon M. Chu) به نقش‌آفرینی پرداخته است. این فیلم با اینکه با نظر مثبتی از سوی منتقدان روبه‌رو شد اما نتوانست عملکرد خوبی در گیشه داشته باشد و نتوانست بودجه 55 میلیون دلاری خود را جبران نماید.

او در انیمیشن ویوو (Vivo) محصول کمپانی نتفلیکس، صداپیشگی نقش اصلی را بر عهده داشته است. او همچنین موزیک‌هایی برای انیمیشن انکانتو (Encanto) محصول کمپانی دیزنی ساخته است. این انیمیشن قرار است در ماه نوامبر بر روی پرده سینماها اکران گردد.

فیلم تیک تیک … بوم با بازی الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp)، رابین د جیسس (Robin de Jesús)، جاشوا هنری (Joshua Henry)، ام جی رودریگز (Mj Rodriguez)، بردلی وایتفورد (Bradley Whitford)، طریق تروتر (Tariq Trotter)، جودیت لایت (Judith Light) و ونسا هاجنز (Vanessa Hudgens) است.

فیلم قرار است در سینماهای منتخب در تاریخ 12 نوامبر به اکران دربیاید و سپس در تاریخ 19 نوامبر بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود. از طریق این لینک می‌توانید تریلر منتشر شده برای این فیلم را مشاهده کنید. پوستر را نیز می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

فیلم Tick, Tick... Boom

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.