پوستر فیلم Dangerous منتشر شد

5 October 2021 - 11:08
فیلم Dangerous

کمپانی لاینزگیت پوستری رسمی برای فیلم Dangerous را منتشر کرده و تاریخ اکران آن را نیز مشخص کرده است.

فیلم خطرناک (Dangerous)، فیلمی اکشن و هیجان‌انگیز با بازی مل گیبسون (Mel Gibson)، اسکات ایستوود (Scott Eastwood) و تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) است. فیلم خطرناک قرار است در تاریخ 5 نوامبر سال 2021 میلادی بر روی پرده سینماها اکران گردد.

فیلم خطرناک، داستان یک مجرم و روانی سابق به نام دیلن فورستر را دنبال می‌کند که سعی دارد تا زندگی خود را به صورت آزادی مشروط در آرامش و صلح بگذراند. هر چند، در طی این مسیر از کمک‌های روانشناس خود استفاده می‌کند. با این حال، او متوجه می‌شود که برادرش مرده است و چیزی در این مورد درست نیست. از همین رو، دیلن تصمیم می‌گیرد تا آزادی مشروط خود را بشکند و به دنبال پیدا کردن حقیقت در مورد اتفاق افتاده برای برادرش برود.

دیگر بازیگران فیلم خطرناک نیز شامل فیمکی جنسن (Famke Janssen) در نقش مامور اف‌بی‌آی و کوین دورند (Kevin Durand) است. فیلم خطرناک به کارگردانی دیوید هکل (David Hackl) است و فیلم‌نامه آن را نیز کریستوفر بورلی (Christopher Borrelli) قلم زده است.

دیوید هکل سابقه کارگردانی فیلم اره 5 (Saw V) را در کارنامه خود دارد. کریستوفر بورلی نیز که فیلم‌نامه فیلم خطرناک را قلم زده است نیز قبلا فیلم‌نامه فیلم دیپ واتر هورایزن (Deepwater Horizon) را نوشته است. فیلم خطرناک به تهیه‌کنندگی کوین دیوالت (Kevin DeWalt) و بن دیوالت (Ben DeWalt) است.

فیلم خطرناک قرار است توسط کمپانی لاینزگیت در تاریخ 5 نوامبر سال 2021 بر روی پرده سینماها عرضه شود. در زیر می‌توانید این پوستر منتشر شده برای فیلم را مشاهده کنید.

فیلم Dangerous

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.