نتفلیکس برای ساخت فصل 2 سریال Squid Game برنامه دارد

5 October 2021 - 11:29
سریال Squid Game

کمپانی نتفلیکس به دنبال آن است تا ساختاری مناسب برای ساخت فصل دوم سریال Squid Game پیدا کند.

سریال بازی اسکویید یا بازی مرکب (Squid Game)، سریالی کره‌ای محصول کمپانی نتفلیکس است که در آن، گروهی از 456 نفر بسیار بدهکار و بی‌پول به مسابقاتی دعوت می‌شوند که در آن، باید برای بردن جایزه‌ای بسیار زیاد بازی کنند و این بازی‌ها، همگی مرگبار هستند.

تنها دو هفته پس از عرضه جهانی فصل اول سریال بازی مرکب، مدیر کمپانی نتفلیکس، تد ساراندوس (Ted Sarandos)، اظهار داشته که این سریال در حال تبدیل شدن به بزرگترین سریال این سرویس آنلاین می‌شود. فصل اول سریال بازی مرکب شامل 9 قسمت بوده است و طرفداران در سرتاسر جهان بسیار امیدوار برای فصل دوم آن هستند.

نه کمپانی نتفلیکس و نه سازنده و کارگردان سریال یعنی هوانگ دونگ هیوک (Hwang Dong-hyuk)، هیچ کدام انتظار نداشتند که این سریال به چنان شهرت و استقبالی از سوی مخاطبان دست پیدا کند و از همین رو، ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب، به نظر حرکتی اجباری و الزامی به نظر می‌رسد.

پایان فصل اول سریال بازی مرکب، تا اندازه‌ای، داستان را برای ساخت فصل دوم آن باز گذاشته است اما به نظر می‌رسد که مخاطبان برای دیدن فصل دوم سریال بازی مرکب باید مدتی طولانی صبر کنند. مدیر بخش سریال کمپانی نتفلیکس، بلا باجاریا (Bela Bajaria)، اظهار داشته که هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده اما آنها مایل هستند تا برای ساخت فصل دوم سریال برنامه‌ریزی کنند. او می‌گوید:

کارگردان و سازنده سریال در حال ساخت فیلم است و درگیر پروژه‌های دیگری است. ما سعی داریم تا ساختار مناسبی برای ساخت فصل دوم سریال پیدا کنیم.

منظور از ساختار مناسب نیز احتمالا مربوط به فرایند دشوار و دردآور تولید فصل اول برای کارگردان و خالق سریال بوده است. این کارگردان کره‌ای در مصاحبه اخیر خود اظهار داشته که حدود شش ماه طول کشیده تا بر روی دو قسمت ابتدایی سریال کار کند و فرایند ساخت فصل اول، او را بسیار خسته کرده است. برای فصل دوم سریال، هوانگ دونگ هیوک به دنبال آن است تا از یک اتاق نویسندگان بهره بگیرد و از چندین کارگردان باتجربه برای همکاری استفاده کند.

با توجه به پایان رسیدن سریال محبوب غیر انگلیسی زبان دیگر کمپانی نتفلیکس در سال جاری یعنی سریال سرقت پول (Money Heist)، سریال بازی مرکب می‌تواند به جایگزین بسیار خوبی برای این سریال تبدیل شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • سعید says:

    شاهکار و میخکوب کنندس این فیلم !!

    انقدر این فیلم بینظیره که همه عاشقش شدن

  • علی بهزادی نیا says:

    وااااقعا سریال معرکه ای بود
    بی صبرانه منتظر فصل دو هستم