تیزر سریال Peacemaker منتشر شد

5 October 2021 - 19:10
سریال Peacemaker

اولین تیزر برای سریال Peacemaker محصول سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس منتشر شده است.

سریال پیس میکر یا صلح‌طلب (Peacemaker)، نسخه فرعی فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) ساخته جیمز گان (James Gunn) است. این سریال بسیار مورد انتظار با بازی جان سینا (John Cena) در نقش اصلی است.

سریال پیس میکر در مورد شخصیتی به همین نام است که یک آدمکش روانی و با لباس‌های ابرقهرمانی است که کلاهی آهنی بر سر دارد و به این باور رسیده است که او بزرگترین وطن‌پرست آمریکایی است.

سریال پیس میکر ادامه اتفاقات فیلم جوخه انتحار را در پیش می‌گیرد که در آن، پیس میکر راهی بیمارستان شده بود. کارگردانی این سریال نسخه فرعی را جیمز گان بر عهده دارد.

کریستوفر اسمیت ملقب به پیس میکر در بیمارستان به هوش می‌آید و به او گفته می‌شود که ابرقهرمانی به نام پیس میکر وجود ندارد. جنیفر هولند (Jennifer Holland) نقش خود از فیلم جوخه انتحار را بازآفرینی خواهد کرد. رابرت پاتریک (Robert Patrick) نیز نقش پدر پیس میکر را بازی خواهد کرد.

سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس در رویدادی مجازی در سرتاسر اروپا و مناسبت عرضه این سرویس در قاره سبز، کلیپی از سریال مورد انتظار پیس میکر منتشر کرده است. پخش سریال پیس میکر قرار است از ماه ژانویه سال آینده میلادی شروع شود. در زیر می‌توانید این تیزر منتشر شده را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود تیزر سریال پیس میکر با کیفیت عالی (1080)

دانلود تیزر سریال پیس میکر با کیفیت خوب (720)

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.