تیزر فصل 3 سریال Succession منتشر شد

5 October 2021 - 19:11
فصل سوم سریال Succession

سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس تیزری برای فصل سوم سریال Succession منتشر کرده است.

سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس به عنوان بخشی از رویداد راه‌اندازی خود در قاره اروپا، تیزری برای فصل سوم سریال وراثت (Succession) منتشر کرده است که نیم نگاهی از اتفاقات پس از پایان تعلیق‌آمیز فصل دوم سریال را برای بینندگان و طرفداران ارائه می‌کند.

این تیزر نشان می‌دهد که کندال روی با بازی جرمی استرانگ (Jeremy Strong) از کنفرانس خبری در پایان فصل دوم سریال، در حال خارج شدن است. او در این کنفرانس خبری به پدرش و پدر سالار خانواده‌اش لوگان روی با بازی برایان کاکس (Brian Cox) خیانت کرده است.

این تیزر به عنوان بخشی از رویداد راه‌اندازی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش شده بود. این سرویس تا اواخر سال جاری میلادی در بیشتر کشورهای اروپایی در دسترس قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این تیزر، تیزری برای پیش‌درآمد سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) تحت عنوان خاندان اژدها (House of the Dragon) و تیزری برای سریال پیس میکر (Peacemaker) با بازی جان سینا (John Cena) منتشر شده است.

پخش فصل سوم سریال وراثت قرار است در تاریخ 17 اکتبر سال 2021 میلادی از شبکه اچ‌بی‌او و سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس عرضه شود. در زیر می‌توانید این تیزر منتشر شده را مشاهده نمایید.

دانلود تیزر فصل 3 سریال وراثت با کیفیت عالی (1080)

دانلود تیزر فصل 3 سریال وراثت با کیفیت خوب (720)

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.