سریال های مشابه سریال Squid Game

7 October 2021 - 21:00
سریال های مشابه سریال Squid Game

سریال Squid Game، طوفانی در دنیای سریال بر پا کرده و به برترین سریال نتفلیکس تبدیل شده است.

سریال بازی اسکویید یا بازی مرکب (Squid Game)، سریالی درام محصول کره جنوبی برای سرویس آنلاین نتفلیکس است. این سریال به دنبال عرضه خود بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس، جایگاه نخست را در فهرست ده سریال برتر این سرویس بدست آورده است. این اولین سریال درام کره‌ای است که توانسته این جایگاه را بدست بیاورد.

این سریال هیجان‌انگیز در مورد 456 نفر است که برای بردن جایزه 45 میلیاردی یک مسابقه مرگبار، به بازی‌های کودکانه مشغول می‌شوند. آنها افرادی بسیار بدهکار و بی‌پول هستند. آنها به ناچار، سعی دارند تا با انجام این بازی‌های کودکانه و مرگبار، به جایزه بزرگ آن دست یابند و خود را از بدهی و بی‌پولی رهایی دهند.

تا الان تنها یک فصل نه قسمتی از این سریال پخش شده است. از همین رو، برخی از بیننده‌ها به دنبال آن هستند تا سریالی هیجان‌انگیز همانند سریال بازی مرکب را تماشا کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا چهار سریال مشابه سریال بازی مرکب را به شما معرفی کنیم.

سریال Liar Game

سریال Liar Game

بازی دروغ (Liar Game) در ابتدا یک رمان مصور مانگا ژاپنی بوده است که توسط شینوبو کیتانی نوشته شده است. در سال 2007، بر اساس این مانگا، یک سریال ساخته شد که برای دو فصل ادامه داشت. این سریال، داستان زنی جوان به نام نائو کانزاکی را دنبال می‌کند که روزی، یک بسته شامل صد میلیون ین و یک یاداشت دریافت می‌کند که به او می‌گوید که اکنون یک شرکت‌کننده در مسابقه بازی دروغ است. او با یک کلاهبردار به نام شینیچی آکیاما یک تیم می‌شود. آنها برای برنده شدن باید مبارزه کنند و در همین حین نیز به دنبال از پا در آوردن سازمان بازی دروغ هستند.

سریال Alice in Borderland

سریال Alice in Borderland

همانند سریال بازی مرکب، سریال آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland)، یک سریال دیگر از سرویس آنلاین نتفلیکس است. این سریال بر اساس یک ماگنای ژاپنی نوشته هارو آسو است. سریال آلیس در سرزمین مرزی داستان یک متعصب بازی‌های ویدیویی و بیکار به نام آریسو را دنبال می‌کند. ناگهان، او به همراه دو دوست خود متوجه می‌شوند که درون یک نسخه‌ی قدیمی شهر توکیو به دام افتاده‌اند. آنها باید به کمک یکدیگر در بازی‌های مرگبار شرکت کنند و از هر مرحله آن جان سالم به در ببرند.

این سریال، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان و بینندگان دریافت کرده است. تنها پس از دو هفته از پخش فصل اول سریال، کمپانی نتفلیکس آن را برای فصل دوم تمدید کرده است. این سریال هیجان‌انگیز با بازی کنتو یامازاکی، تائو تسوچیا و نیجیرو میروکامی است.

سریال Sweet Home

سریال Sweet Home

قبل از سریال بازی مرکب، سریال کره‌ای موفق دیگری به نام سریال خانه شیرین (Sweet Home) وجود داشته است. سریال خانه شیرین بر اساس وبتونی نوشته کیم کارنبی (Kim Carnby) است. این سریال، داستان یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام چان هیون سو را دنبال می‌کند. پس از یک حادثه غم‌انگیز خانوادگی، او به آپارتمانی نقل مکان می‌کند و در همین حین، آخرالزمانی هیولایی در کره شکل می‌گیرد.

هیون سو به همراه دیگر ساکنین آپارتمان با یکدیگر همکاری می‌کنند تا جایی که ممکن است زنده بمانند تا کمک از راه برسد. بازیگران این سریال سونگ کانگ، لی جین ووک، لی سی یانگ و لی دو هیون هستند.

سریال 3%

سریال 3%

سریال سه درصد (3%)، سریال اورجینال کمپانی نتفلیکس است که اتفاقات آن در جامعه‌ای پادآرمانی رخ می‌دهد. مردم در محله‌ها و زاغه‌های شلوغی به نام اینلند زندگی می‌کنند. گروهی از افراد بیست ساله باید در مجموعه‌ای از آزمایش‌ها شرکت کنند تا به جامعه بهتری و بالاتری به نام آفشور بیایند. البته، تنها سه درصد از شرکت‌کنندگان در این آزمایش‌ها قادر خواهند بود تا به دنیای بهتری بروند. آنها باید برای بقا مبارزه کنند یا خطر حذف شدن را به جان بخرند. سریال سه درصد دارای چهار فصل است.

اگر سریال بازی مرکب را دیده‌اید، مطمئنا دیدن این چهار سریال می‌تواند جایگزینی مناسب برای پر کردن خلاء این سریال باشد.

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • عع says:

    اگر سریال کره ای خوشتون اومده این سریال ها خداس
    به ترتیب
    Flower of evil
    my dangrus wife
    goblin
    hotel deluna

    • آرمیتا says:

      عزیزم میدونی اصلا ژانر عاشون بهم ربط نداره پس ممکنه خوششون نیاد و حتی از کیدراما زده بشن

  • ناشناس says:

    این وسط سوییت هوم شباهت ژانری و داستانی و محتوایی به بازی مرکب نداره
    البته سوییت هوم سریال به مراتب بهتری از بازی مرکبه! بازی مرکب باوجود اینکه سوژه اش جدیدم نیست الکی سر و صدا کرده….اونقدری که سر و صدا میکنن نیست تبلیغاته دیگه جو میدن. سریال های بهتری از بازی مرکب وجود داره. لایر گیم هم شباهت زیادی به بازی مرکب داره اما درامش بیشتر از بازی مرکبه و صرفا روی مراحل مسابقه متمرکز نیست بازی مرکب خیلی رو بازی کردن زوم کرده…

    پایان لایر گیم هم یه عده با ماسک شرکت کننده ها رو می دزدن میگن بازی اصلی شروع شده…

    خلاصه که سوییت هوم خیلی بهتره…