محبوبترین آثار تاریخ نتفلیکس

6 October 2021 - 20:00
محبوب‌ترین آثار تاریخ نتفلیکس

آثاری چون Bird Box و The Witcher، جزو پربازدیدترین محصولات تاریخ شبکه نتفلیکس هستند اما آثار دیگری وجود دارند که از این دو اثر نیز موفق‌تر بوده‌اند.

شبکه استریم نتفلیکس در سال 2007 آغاز به کار کرد و از سال 2013، این شبکه شروع به ساخت و تولید آثار انحصاری برای کاربران خود کرد و در طی 2-3 سال اخیر، این شبکه به جایگاه بسیار خوبی در بین تولیدکنندگان آثار سینمایی و تلویزیونی دست یافته است.

این شبکه معمولا و طبق گفته خود، به خاطر حفظ حریم شخصی کاربران خود، از ارائه آمار رسمی درباره پربازدیدترین آثار خود امتناع می‌کند اما اکنون این کمپانی تصمیم گرفته تا با ارائه آماری کوتاه، محبوب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های خود را معرفی کند.

این شبکه این آمار را بر دو اساس منتشر کرده است. لیست اول، آمار پرپیننده‌ترین آثار این شبکه براساس تعداد خانوارهایی است که این آثار را تماشا کرده‌اند. البته باید توجه داشت که از دید نتفلیکس، تنها تماشای 2 دقیقه ابتدایی یک اثر در طی 28 روز نخست انتشار آن، به معنای تماشای آن به صورت کامل است!

لیست دوم اما، آمار دقیق‌تری می‌باشد و براساس میزان ساعاتی است که محصولات این شبکه توسط اعضا و کاربران شبکه نتفلیکس، مورد تماشا قرار گرفته است.

پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ شبکه نتفلیکس براساس تعداد نمایش

در رده نخست این لیست، سریال بریجرتون (Bridgerton) قرار گرفته است که داستان خانواده اشرافی بریجرتون را در دوره نیابت سلطنت انگلستان روایت می‌کند.

سریال بریجرتون (Bridgerton)

فصل نخست این سریال که محصول سال 2021 است، توسط بیش از 82 میلیون خانوار از مشترکین نتفلیکس تماشا شد تا پربازدید‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس لقب گیرد.

در این سریال، بازیگرانی چون فیبی دینِوِر (Phoebe Dynevor)، رگه-ژان پیج (Regé-Jean Page‎)، جاناتان بیلی (Jonathan Bailey‎) و جولی اندروز (Julie Andrews) به هنرنمایی پرداخته‌اند.

فصل دوم این سریال، هم‌ اکنون در دست ساخت قرار دارد.

تیزر فصل دوم سریال بریجرتون:


سریال فرانسوی لوپن (Lupin)، در رده دوم این لیست قرار گرفته است. این سریال که براساس شخصیت آرسن لوپن (Arsène Lupin) نوشته شده است، داستان یک دزد حرفه‌ای را روایت می‌کند که قصد دارد از یک خانواده ثروتمند به خاطر ظلمی که به پدر وی کرده‌اند، انتقام گیرد.

سریال لوپن (Lupin)

پخش فصل نخست و دو بخشی سریال لوپن از سال 2021 آغاز شد که این فصل توسط بیش از 76 میلیون خانوار دیده شده است. در نتیجه، این سریال علاوه بر آن‌که دومین سریال پربازدید تاریخ نتفلیکس است، محبوب‌ترین سریال غیرانگلیسی‌زبان این شبکه نیز محسوب می‌شود.

عمر سی (Omar Sy‎) در این سریال در نقش نخست بازی کرده است و بازیگرانی چون کلوتید امه (Clotilde Hesme‎)، لودیوین سنیه (Ludivine Sagnier‎) و نیکول گارسیا (Nicole Garcia‎) نیز، وی را در این سریال همراهی کرده‌اند.

نتفلیکس دستور ساخت بخش سوم (فصل دوم) این سریال را صادر کرده است.  

تماشای تریلر فصل نخست سریال لوپن


رده سوم نیز به سریال ویچر (The Witcher) اختصاص پیدا کرده است که براساس مجموعه رمانی بسیار محبوب با همین نام است و داستان یک ویچر را روایت می‌کند که در کنار مشکلات زندگی شخصی خود، به مبارزه با هیولا‌ها می‌پردازد.

سریال ویچر (The Witcher)

فصل نخست سریال ویچر در اواخر سال 2019 میلادی منتشر شد و در طی یک ماه نخست، توسط 76 میلیون خانوار دیده شد.

هنری کویل (Henry Cavill) بازیگر نقش نخست این سریال است و آنیا چالاترا (Anya Chalotra)، فریا آلن (Freya Allan) و می‌آنا بورینگ (MyAnna Buring) نیز از جمله دیگر بازیگران سریال ویچر هستند.

فصل دوم این سریال به زودی منتشر خواهد شد و فصل سوم نیز به زودی ساخته خواهد شد.

تریلر فصل دوم سریال ویچر:


10 سریال پربازدید تاریخ نتفلیکس براساس تعداد دفعات بازدید:

رتبه نام سریال فصل تعداد بازدید (خانوار)
1Bridgertonاول82 میلیون
2Lupinاول76 میلیون
3The Witcherاول76 میلیون
4Lifeاول67 میلیون
5Stranger Thingsسوم67 میلیون
6Money Heistچهارم65 میلیون
7Tiger Kingاول64 میلیون
8The Queen’s Gambitاول62 میلیون
9Sweet Toothاول60 میلیون
10Emily in Parisاول58 میلیون

پربیننده‌ترین فیلم‌های تاریخ شبکه نتفلیکس براساس تعداد نمایش

در رده نخست این لیست، فیلم استخراج (Extraction) قرار گرفته است که داستان تلاش یک مزدور برای نجات جان فرزند یکی از معروف‌ترین خلافکاران دنیا را نشان می‌دهد.

فیلم استخراج (Extraction)

این فیلم که در سال 2020 منتشر شد، توسط بیش از 99 میلیون خانوار دیده شد تا در صدر لیست پربازدیدترین فیلم‌های تاریخ نتفلیکس قرار گیرد.

در این فیلم، بازیگرانی چون کریس همسورث (Chris Hemsworth)،‌ دیوید هاربر (David Harbour)، راندیپ هودا (Randeep Hooda) و گلشیفته فراهانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قسمت دوم این فیلم نیز به زودی ساخته خواهد شد.

تیزر قسمت دوم فیلم استخراج:


فیلم جعبه پرنده (Bird Box) که یکی از نخستین آثار انحصاری موفق نتفلیکس بود، در رده دوم قرار گرفته است. این فیلم پَسا-رَستاخیزی، داستان تلاش یک مادر و دو فرزندش برای رسیدن به مکانی امن در دنیایی که مردم در حال خودکشی هستند را نشان می‌دهد.

فیلم جعبه پرنده (Bird Box)

جعبه پرنده در سال 2018 منتشر شد و توسط 89 میلیون خانوار دیده شد و تا سال 2020، پربازدیدترین اثر تاریخ این شبکه استریم محسوب می‌شد.

در فیلم جعبه پرنده، ساندرا بولاک (Sandra Bullock) در نقش نخست به هنرنمایی پرداخته است و بازیگرانی چون جان مالکوویچ (John Malkovich) و سارا پلسون (Sarah Paulson) نیز همبازیان وی در این فیلم هستند.

قسمت دوم این فیلم به زودی ساخته خواهد شد.

تماشای تریلر فیلم جعبه پرنده


در رده سوم نیز، فیلم محرمانه اسپنسر (Spenser Confidential) قرار گرفته است که داستان یک پلیس سابق را روایت می‌کند که پس از قتل دو مامور قانون، تصمیم می‌گیرد تا انتقام آن‌ها را بگیرد.

فیلم محرمانه اسپنسر (Spenser Confidential)

این فیلم که در سال 2020 منتشر شد، در طی 28 روز نخست آن توسط 85 میلیون خانوار دیده شد.

در این فیلم، مارک والبرگ (Mark Wahlberg) به عنوان بازیگر نقش اول بازی کرده است و وینستون دوک (Winston Duke) و آلن آرکین (Alan Arkin) نیز از دیگر بازیگران آن محسوب می‌شوند.

نتفلیکس اخیرا دستور ساخت قسمت دوم این فیلم را نیز صادر کرده است.

تریلر فیلم محرمانه اسپنسر:


10 فیلم پربازدید تاریخ نتفلیکس براساس تعداد دفعات بازدید:

رتبهنام فیلمتعداد بازدید (خانوار)
1Extraction99 میلیون
2Bird Box89 میلیون
3Spenser Confidential85 میلیون
46-Underground83 میلیون
5Murder Mystery83 میلیون
6The Old Guard78 میلیون
7Enola Holmes77 میلیون
8Project Power75 میلیون
9Army of the Dead75 میلیون
10Fatherhood74 میلیون

پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ شبکه نتفلیکس براساس میزان ساعات تماشا

در رده نخست این لیست، سریال بریجرتون قرار گرفته است که در هر دو لیست منتشر شده، موفق‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس شده بود. فصل نخست این سریال، تاکنون بیش از 625 میلیون ساعت برای بینندگان آن پخش شده است.

اما رتبه دوم در اختیار سریال سرقت پول (Money Heist‎) با نام اصلی خانه کاغذی (La casa de papel‎) قرار گرفته است که داستان تلاش گروهی برای رقم زدن بزرگ‌ترین سرقت تاریخ کشور اسپانیا و دزدیدن مبلغ 2.4 میلیارد یورو را نشان می‌دهد.

سریال سرقت پول (Money Heist‎)

در حالی‌که دو فصل نخست این سریال توسط یک شبکه اسپانیایی ساخته شده بود، نتفلیکس اقدام به ساخت ادامه آن کرد که این موضوع با موفقیت زیادی همراه شد و فصل سوم این سریال، 619 میلیون ساعت برای مشترکین نتفلیکس پخش شد.

آلوارو مورته (Álvaro Morte)، اورسولا کوربیرو (Úrsula Corberó)، ایتسیار ایتانیو (Itziar Ituño) و پدرو آلنسو (Pedro Alonso) از جمله بازیگران این سریال موفق هستند.

بخش نخست فصل پنجم این سریال اخیرا پخش شده است و بخش دوم نیز در اواخر سال 2021 منتشر خواهد شد.

تیزر بخش دوم سریال سرقت پول:


سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) نیز در رتبه سوم این لیست در رده سریال‌ها قرار گرفته است. این سریال داستان گم شدن یک پسر و تلاش دوستانش، یک مادر و یک پلیس برای پیدا کردن وی و تقابل این افراد با اتفاقات ماوراءالطبیعه را نشان می‌دهد.

سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)

پخش این سریال از سال 2016 آغاز و تبدیل به یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت شبکه نتفلیکس شد. در این بین، فصل سوم این سریال به موفق‌ترین فصل آن تبدیل و بیش از 582 میلیون ساعت برای مخاطبان این شبکه، استریم شد.

وینونا رایدر (Winona Ryder) و دیوید هاربر (David Harbour)، دو بازیگر اصلی بزرگسال این سریال هستند و فین ولفهارد (Finn Wolfhard)، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) و گیتن ماتارازو (Gaten Matarazzo) از جمله بازیگران نوجوان این سریال هستند.

فصل چهارم این سریال نیز در سال 2022 منتشر خواهد شد.

تیزر فصل چهارم سریال چیزهای عجیب:


10 سریال برتر تاریخ نتفلیکس براساس میزان ساعات تماشا:

رتبه نام سریال فصلمیزان تماشا (ساعت)
1Bridgertonاول625 میلیون
2Money Heistچهارم619 میلیون
3Stranger Thingsسوم582 میلیون
4The Witcherاول541 میلیون
513-Reasons Whyدوم496 میلیون
613-Reasons Whyاول476 میلیون
7Youدوم457 میلیون
8Stranger Thingsدوم427 میلیون
9Money Heistسوم426 میلیون
10Ginny & Georgiaاول381 میلیون

پربیننده‌ترین فیلم‌های تاریخ شبکه نتفلیکس براساس میزان ساعات تماشا

در رده فیلم‌ها، صدر جدول در اختیار فیلم جعبه پرنده قرار گرفته است. این فیلم که در لیست تعداد بازدید در رده دوم قرار دارد، در این لیست و با 282 میلیون ساعت پخش، در صدر لیست قرار گرفته است.

رتبه دوم اما، در اختیار فیلم استخراج قرار گرفته است که در لیست تعداد بازدید، در صدر قرار داشت اما در این لیست در رده دوم حضور دارد. این فیلم نیز 231 میلیون ساعت توسط نتفلیکس برای مخاطبانش پخش شده است.

رده سوم نیز، در اختیار فیلم مرد ایرلندی (The Irishman) قرار گرفته است که البته این فیلم که داستان زندگی یکی از اعضای یک خانواده تبه‌کاری را نشان می‌دهد، بخش اعظم این رتبه خود را مدیون مدت زمان 3 ساعت و 29 دقیقه‌ای خود است.

فیلم مرد ایرلندی (The Irishman)

مرد ایرلندی که محصول سال 2019 شبکه نتفلیکس است و نامزد اسکار بهترین فیلم سال شد، 215 میلیون ساعت برای مشترکین سرویس استریم نتفلیکس پخش شده است.

رابرت دنیرو (Robert De Niro)، آل پاچینو (Al Pacino) و جو پشی (Joe Pesci) در این فیلم که توسط مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) کارگردانی شده است، به هنرنمایی پرداخته‌اند.

تریلر فیلم مرد ایرلندی:


10 فیلم برتر تاریخ نتفلیکس براساس میزان ساعات تماشا:

رتبهنام فیلممیزان تماشا (ساعت)
1Bird Box99 میلیون
2Extraction89 میلیون
3The Irishman85 میلیون
4The Kissing Booth 283 میلیون
56-Underground83 میلیون
6Spenser Confidential78 میلیون
7Enola Holmes77 میلیون
8Army of the Dead75 میلیون
9The Old Guard75 میلیون
10Murder Mystery74 میلیون

اما نظر شما چیست؟ کدام یک از آثار این لیست‌ها را تماشا کرده‌اید؟ آیا اثر دیگری وجود داشته که فکر می‌کردید در این لیست نام آن را مشاهده کنید؟

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.