آغاز فیلم‌برداری مری پاپینز ۲

11 February 2017 - 09:00

اولین‌بار کمپانی دیزنی عنوان Mary Poppins «مری پاپینز» را در سال ۱۹۶۴ بر اساس رمان مشهور این عنوان، اثر P. L. Travers منتشر‌کرد. در ابتدا موفقیت این‌چنینی فیلم قابل پیش‌بینی نبود اما پس از مدتی در کنار برنده‌شدن پنج جایزه‌ اسکار (و سیزده نامزدی) دیزنی تصویری از کاراکتر مری ساخت که همچنان پس از  ۵۳ سال به عنوان یک نماد به یاد مانده‌است. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

با در نظر گرفتن موفقیت این عنوان تصمیم جدید دیزنی برای گسترش این عنوان برای نسل جدید مخاطبان این کمپانی قطعا منطقی خواهد‌بود. تاکنون جزییات مختصری از طرح داستانی فیلم منتشر‌شده‌است. فیلم جدید با عنوان Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز» منتشر‌خواهد شد و لازم به ذکر‌است که این عنوان یک بازسازی از عنوان قبلی نخواهد‌بود، بلکه نسخه‌ی ادامه‌ی فیلم محسوب می‌شود.

با توجه به اطلاعیه خبری منتشر شده از استودیو دیزنی اکنون لیست کامل هنرمندان فیلم در دسترس است که شامل Emily Blunt «امیلی بلانت» در نقش مری و در کنارش،  Lin-Manuel Miranda «لین-منیول میراندا»، Ben Whishaw «بن ویشاو»، Emily Mortimer «امیلی مورتیمر» و هنرمندان برجسته دیگر خواهد‌بود.

در کنار لیست طلایی بازیگران این اثر توسط نامزد اسکار، Rob Marshall «راب مارشال» کارگردانی خواهد‌شد و همچنین فیلمنامه توسط David Magee  «دیوید مگی» نوشته‌شده‌‌است. در حالی که نسخه اول ‌از این عنوان تنها بر روی اولین رمان از تراورس تمرکز‌داشت، نسخه‌ی دوم فیلم برگرفته‌شده از همه‌ی هفت اثر نوشته‌شده توسط ماری پاپینز از تراورس طی سال‌های ۱۹۳۵ تا ۱۹۸۸ است. داستان فیلم در سال ۱۹۳۰ در لندن اتفاق‌ می‌افتد که داستان ماری و مایکل را در کنار خانوانده‌هایشان را بازگو می‌کند. در این نسخه‌ از فیلم کاراکتر‌ای تاپسی و جک نیز حضور خواهند‌‌داشت.

 با اینکه ایده‌ی اولیه‌ی ساختن دنباله‌ی فیلم مری پاپینز در ابتدا با مخالفت رو‌به‌رو‌‌شد اما در ادامه با هدف معنا‌دار کردن یک دنباله‌ی واقعی و تجربه‌ای اساسی نسبت به ساختن یک ‌شاهکار دیگر تحت همین عنوان شروع به فیلم‌برداری شد.

در حال حاضر مشخص نیست که این عنوان در کمپانی دیزنی چقدر اهمیت‌دارد و چه میزان به آن پرداخته‌ می‌شود، اما قطعا اگر این پروژه با موفقیت رو‌به‌رو‌ شود، می‌توانیم منتظر فیلم‌های دیگری تحت این عنوان بر اساس کتاب‌های دیگر تراورس از ماری پاپینز باشیم.

فبلم بازگشت ماری‌پاپینز در ۲۵ دسامبر سال ۲۰۱۸ « ۴ دی، ۱۳۹۷» اکران خواهد‌شد.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.