جسیکا بیل به سریال Candy پیوست

6 October 2021 - 13:02
جسیکا بیل

سرویس آنلاین هولو دستور ساخت سریال Candy با بازی جسیکا بیل را داده است.

سرویس آنلاین هولو اعلام کرده است که در سریال کندی (Candy)، جسیکا بیل (Jessica Biel) جایگزین الیزابت ماس (Elisabeth Moss) در نقش اصلی خواهد شد.

جسیکا بیل قرار است نقش کندی مونتگومری را به تصویر بکشد. او یک زن اهل تگزاس بوده است که شخصی به نام بتی گور را در سال 1980 میلادی به قتل رسانده است.

پس از اینکه سرویس هولو دستور ساخت یک فصل کامل از این سریال را صادر کرده بود، الیزابت ماس به دلیل تداخل‌ها در برنامه کاری‌اش، از این سریال خارج شده است. جسیکا بیل عهده‌دار نقش اصلی این سریال شده است. او علاوه بر نقش‌آفرینی، قرار است تهیه‌کننده سریال نیز باشد.

قسمت آزمایشی این سریال توسط رابین ویت (Robin Veith) نوشته شده است و در اواخر سال 2020 میلادی بود که حقوق آن بدست سرویس هولو رسید. رابین ویت به همراه نیک آنتوسکا (Nick Antosca)، این سریال را خلق کردند. این دو قرار است تهیه‌کننده اجرایی سریال نیز باشند.

کارگردانی قسمت آزمایشی و ابتدایی این سریال را مایکل آپندهال (Michael Uppendahl) در دست داشته است. هنوز خبری در مورد دیگر بازیگران این سریال منتشر نشده است. هر چند، برای نقش‌های مهمی همچون بتی گور، شوهر وی به نام آلن و همچنین همسر مونتگومری به نام پت باید انتخاب بازیگر صورت بگیرد.

لازم به ذکر است که سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس نیز در اوایل سال جاری میلادی، دستور ساخت سریالی بر اساس داستانی مشابه با این را صادر کرده است. این سریال تحت عنوان عشق و مرگ (Love and Death) با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در نقش اصلی خواهد بود و داستان کندی مونتگومری را بازگو خواهد کرد.

الیزابت اولسن و جسیکا بیل برای جلب توجه مخاطبان و بازگو کردن داستان کندی مونتگومری، باید با یکدیگر رقابت کنند. جسیکا بیل اخیرا در سریال گناهکار (The Sinner) حضور داشته است. او برای بازی در این سریال، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در مراسم امی شده بود. هنوز تاریخی برای شروع تولید یا تاریخی برای پخش سریال کندی اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.