تیزر جدید فیلم Eternals

6 October 2021 - 13:19
فیلم Eternals

کمپانی مارول تیزری تازه برای فیلم Eternals منتشر کرده است که بر روی این تیم ابرقهرمانی تمرکز دارد.

این تیزر منتشر شده برای فیلم اترنالز (Eternals)، بر روی این تیم ابرقهرمانی و نحوه عملکرد آنها به عنوان یک واحد تمرکز دارد. این تیزر همچنین به تاریخچه طولانی مدت آنها با یکدیگر نیز می‌پردازد.

فیلم اترنالز با بازی بازیگرانی برجسته است که شامل جما چان (Gemma Chan) در نقش سرسی، ریچارد مدن (Richard Madden) در نقش ایکاریس، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) در نقش کینگو، لیا مک هیو (Lia McHugh) در نقش اسپریت، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) در نقش فاستوس، لورن ریدلوف (Lauren Ridloff) در نقش ماکاری، بری کیوگان (Barry Keoghan) در نقش دریوگ، سلما هایک (Salma Hayek) در نقش ایجک، آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در نقش تنا و دان لی (Don Lee) در نقش گیلگمش است.

تمام اسامی نام برده شده در بالا، اعضای تیم اترنالز هستند. علاوه بر این، کیت هرینگتون (Kit Harington) نقش دن وایتمن را به تصویر می‌کشد که در نهایت به ابرقهرمانی به نام بلک نایت یا شوالیه سیاه تبدیل می‌شود.

کلوئی ژائو (Chloé Zhao) که قبلا فیلم سوارکار (The Rider) و سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها (Nomadland) را کارگردانی کرده است، به عنوان اولین فیلم خود در دنیای سینمایی مارول، کارگردانی فیلم اترنالز را در دست دارد. ژائو به همراه پاتریک برلی (Patrick Burleigh)، رایان فیرپو (Ryan Firpo) و کز فیرپو (Kaz Firpo)، فیلم‌نامه فیلم اترنالز را قلم زده‌اند.

این تیزر منتشر شده برای اترنالز، به معرفی کاراکترهای ابرقهرمان فیلم می‌پردازد و از آنها به عنوان بزرگترین جنگجویان جهان نام می‌برد. این تیزر همچنین به این نکته اشاره می‌کند که آنها، تنها یک تیم نیستند که در زمان‌های ضروری با یکدیگر همکاری کنند، بلکه آنها خانواده و دوست هستند. در این تیزر همچنین مشاهده می‌شود که تنا در خانه فاستوس حضور پیدا کرده و در حال صحبت کردن با پسر او است.

فیلم اترنالز قرار است در تاریخ 5 نوامبر سال 2021 میلادی بر روی پرده سنیماها به اکران دربیاید. احتمالا پس از مدتی، این فیلم بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس نیز عرضه خواهد شد. در زیر می‌توانید این تیزر منتشر شده را مشاهده کنید.

دانلود تیزر فیلم اترنالز با کیفیت عالی (1080)

دانلود تیزر فیلم اترنالز با کیفیت خوب (720)

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.