پوستر کاراکترهای فیلم Spencer منتشر شد

6 October 2021 - 14:17
فیلم Spencer

پوستر کاراکترهای فیلم Spencer منتشر شده که کاراکترهای اصلی فیلم را به تصویر می‌کشد.

پوسترهای تازه‌ای برای فیلم اسپنسر (Spencer) منتشر شده است. این فیلم، فیلمی بیوگرافی از زندگی شاهدخت دایانا با بازی کریستن استوارت (Kristen Stewart) است. فیلم اسپنسر در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به اکران در آمده بود و از آن زمان، صحبت‌های زیادی پیرامون نقش‌آفرینی کریستن استوارت و احتمال بردن جوایز مختلف توسط این فیلم صورت گرفته است.

پوسترهای تازه منتشر شده برای فیلم اسپنسر، کاراکترهای اصلی فیلم را نشان می‌دهد که همگی توسط بازیگران برجسته و بااستعداد به تصویر کشیده شدند. فیلم اسپنسر، بر روی ازدواج مشکل‌دار شاهدخت دایانا و شاهزاده چارلز تمرکز دارد و به شایعاتی مربوط به نارضایتی آنها از یکدیگر و روابط خارج از ازدواج می‌پردازد.

این پوسترهای منتشر شده، علاوه بر به تصویر کشیدن کریستن استوارت در نقش اصلی، جک فارتینگ (Jack Farthing) در نقش شاهزاده چارلز، تیموتی اسپال (Timothy Spall) در نقش گرگوری، شان هریس (Sean Harris) در نقش سرآشپز دارن و سالی هاوکینز (Sally Hawkins) در نقش مگی را به نمایش گذاشته‌اند.

پابلو لارین (Pablo Larraín) که با ژانر بیوگرافی ناآشنا نیست و قبلا کارگردانی فیلم جکی (Jackie) محصول سال 2016 میلادی با بازی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) را بر عهده داشته است، کارگردانی این فیلم بیوگرافی را در دست دارد. فیلم‌نامه فیلم اسپنسر را نیز خالق سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)، استیون نایت (Steven Knight) قلم زده است.

فیلم اسپنسر به دنبال اکران خود در جشنواره فیلم ونیز، نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است. بسیاری از افراد، کریستن استوارت را یکی از نام‌های اصلی برای دریافت جایزه بهترین بازیگر زن امسال در مراسم‌های مختلف می‌دانند. برخی دیگر نیز این نقش‌آفرینی او در فیلم اسپنسر را یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های وی می‌دانند.

فیلم اسپنسر قرار است در تاریخ 5 نوامبر سال 2021 میلادی بر روی پرده سینماها اکران گردد. در زیر می‌توانید پوسترهای منتشر شده برای این فیلم را مشاهده کنید.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.