پوستر فیلم Belfast منتشر شد

6 October 2021 - 14:37
فیلم Belfast

کمپانی فوکس پیکچرز پوستر رسمی جدیدی از فیلم Belfast را منتشر کرده است.

کمپانی فوکس پیکچرز برای جدیدترین فیلم خود تحت عنوان بلفاست (Belfast) به کارگردانی بازیگر و فیلمساز افسانه‌ای کنت برانا (Kenneth Branagh)، پوستری تازه منتشر کردند.

فیلم بلفاست در چندین جشنواره فیلم به اکران درآمده است. این فیلم در ابتدا در جشنواره فیلم تلوراید به نمایش در آمده بود و برنده جایزه انتخاب مردمی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو شده بود. فیلم بلفاست، یک اثر نیمه شرح حال است و شخصی‌ترین فیلم کنت برانا محسوب می‌شود.

همانطور که از پوستر منتشر شده برای فیلم بلفاست مشاهده می‌شود، کنت برانا، این فیلم را به صورت سیاه و سفید کارگردانی کرده است. بر اساس لباس‌های کاراکترهای داخل پوستر، مشخص می‌شود که اتفاقات فیلم بلفاست در دوره زمانی دهه 60 میلادی رخ خواهد داد.

بازیگر جوان جود هیل نقش بادی را در این فیلم به تصویر می‌کشد و در این پوستر، نیز کاراکتر او کاملا واضح و نمایان است. فیلم بلفاست، داستان بزرگ شدن این نوجوان در یک خانواده طبقه کارگر را بازگو می‌کند. این دوره زندگی او مصادف شده بود با درگیری‌های سیاسی و ناسیونالیستی اواخر دهه 60 میلادی در کشور ایرلند که به عنوان مشکلات مشهور شده است.

تولید فیلم بلفاست در ماه جولای سال 2020 میلادی اعلام شده بود و تنها دو ماه پس از آن، تولید و فیلمبرداری آن در شهر لندن و بلفاست شروع شده بود. از جمله بازیگران فیلم بلفاست می‌توان به جیمی دورنن (Jamie Dornan) و کایترونا بالف (Caitríona Balfe) در نقش پدر و مادر بادی، جودی دنچ (Judi Dench) و سیریان هیندز (Ciarán Hinds) در نقش پدربزرگ و مادربزرگ بادی اشاره کرد.

دیگر بازیگران فیلم بلفاست نیز شامل کالین مورگان (Colin Morgan)، لارا مک دونل (Lara McDonnell)، جرارد هورن (Gerard Horan) و کونر مک نیل (Conor MacNeill) است. فیلم بلفاست قرار است در تاریخ 12 نوامبر بر روی پرده سینماها اکران گردد.

کنت برانا تاکنون پنج مرتبه نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. دو نامزدی ابتدایی او نیز برای بازی و کارگردانی فیلم هنری پنجم (Henry V) بوده است. آخرین نامزدی او در مراسم اسکار نیز مربوط به سال 2012 و نقش‌آفرینی‌اش در فیلم هفته من با ماریلین(My Week With Marilyn) است.

در زیر می‌توانید این پوستر منتشر شده برای این فیلم را مشاهده کنید.

فیلم Belfast

منبع: کولایدر

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.