فیلمنامه‌ی فیلم مستقل بتمن ممکن است بهتر از چیزی باشد که تصور می‌کنیم

11 February 2017 - 10:00

فیلم مستقل شخصیت محبوب «بتمن» با نقش‌آفرینی بن افلک (Ben Affleck) با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند؛ چندی پیش بود که بن افلک کناره‌گیری خود را از کارگردانی این فیلم اعلام کرد. پس از آن نیز اعلام شد که کریس تریو (Chris Terrio) بازنویسی فیلمنامه‌ی این فیلم را برعهده گرفته است. تریو نگارش فیلمنامه‌ی فیلم‌های Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» و Justice League «لیگ عدالت» را در کارنامه دارد. نسخه‌ی اولیه‌ی فیلمنامه‌ی فیلم مستقل بتمن را افلک و جف جانز (Geoff Hohns) برعهده داشته‌اند. اخیراً گزارشی از سوی Forbes منتشر شده که ادعا می‌کند فیلمنامه‌ی فیلم مستقل بتمن به طور کامل بازنویسی شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

در این گزارش آمده است که فیلمنامه‌ی فیلم مورد بحث برخلاف مشکلات پیش‌آمده برای آن، در وضعیت خوبی قرار دارد و به بدی که تحلیلگران تصور می‌کنند نیست. روز گذشته، Batman-News.com از جاستین کرول (Justin Kroll)، گزارشگر وب‌سایت Variety، در توییتر پرسید که آیا خبر جدیدی از فیلم مستقل بتمن دارد که وی در پاسخ بیان داشت که منابع آگاه مختلفی ادعا می‌کنند که نگارش فیلمنامه‌ی فیلم مستقل بتمن این ماه به اتمام خواهد رسید و همه‌ی افراد حاضر در پروژه از جمله افلک و توبی امریس (Toby Emmerich) از آن راضی هستند.

در جزئیاتی که در گذشته از این فیلم منتشر شده آمده است که شخصیت‌های آلفرد پنی‌وورث (Alfred Pennyworth) و کمیسر جیمز گوردون (Commissioner James Gordon) با نقش‌آفرینی جرمی آیرونز (Jeremy Irons) و جی.کی. سیمونز (J.K. Simmons) در این فیلم حضور خواهند داشت. همچنین شخصیت اسلید ویلسون/ Deathstroke با نقش‌آفرینی جو مانگالینو (Joe Manganiello)، شخصیت شرور اصلی این فیلم خواهد بود. اگرچه در گزارش Forbes به حضور شخصیت محبوب جوکر و دیگر دشمنان بتمن نیز اشاره شده است و گفته شده که این فیلم اقتباسی از کمیک تیمارستان آرکهام (Arkham Asylum) خواهد بود.

برای دیدار دوباره با شخصیت بتمن در پرده‌ی سینماها، نیازی به انتظار طولانی ندارید، چراکه این شخصیت در فیلم «لیگ عدالت» حاضر خواهد بود؛ اکران گسترده‌ی فیلم مذکور از روز جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد.

منبع : CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.