کلیپی تازه از فیلم The Last Duel منتشر شد

6 October 2021 - 14:53
فیلم The Last Duel

کمپانی استودیو قرن بیستم، کلیپی تازه برای فیلم The Last Duel منتشر کرده است.

در آستانه اکران فیلم آخرین دوئل (The Last Duel)، کمپانی استودیو قرن بیستم، کلیپی از این فیلم منتشر کرده که شامل صحنه‌های آغازین فیلم است. این فیلم حماسی و قرون وسطایی به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) است.

فیلم آخرین دوئل با بازی مت دیمون (Matt Damon)، جودی کامر (Jodie Comer) و آدام درایور (Adam Driver) است. این فیلم قرار است در تاریخ 15 اکتبر سال جاری میلادی بر روی پرده سینماها به اکران در بیاید.

فیلم آخرین دوئل بر اساس داستانی واقعی از آخرین محاکمه بر اساس مبارزه در فرانسه است. فیلم آخرین دوئل به مبارزه‌ای تا حد مرگ بین یک شوهر زخم‌خورده با بازی مت دیمون و یک فرد متهم به تجاوز با بازی آدام درایور می‌پردازد. دوئل این دو نفر مشخص خواهد کرد که آیا فرد مدعی با بازی جودی کامر، به دلیل گفتن دروغ محکوم به مرگ است یا اینکه در مورد این هتک حرمت حقیقت را بیان کرده است.

فیلم آخرین دوئل در جشنواره فیلم ونیز به اکران در آمده بود و توانسته تا نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت نماید. علاوه بر این، این فیلم یکی از نامزدهای بسیار قدرتمند در فصل جوایز و مراسم‌های امسال به شمار می‌شود.

مت دیمون علاوه بر بازی در این فیلم، به همراه بن افلک (Ben Affleck) و نیکول هولوفسنر (Nicole Holofcener) فیلم‌نامه فیلم آخرین دوئل را قلم زده است. آخرین باری که مت دیمون و بن افلک با یکدیگر برای نوشتن فیلم‌نامه همکاری کردند، فیلم ویل هانتینگ خوب (Good Will Hunting) بوده است که جایزه بهترین فیلم‌نامه اصیل مراسم اسکار را برای آنها به ارمغان آورده بود.

دیگر بازیگران فیلم آخرین دوئل نیز شامل هریت والتر (Harriet Walter)، ناتانیل پارکر (Nathaniel Parker)، سم هازلدین (Sam Hazeldine)، مایکل مک الهاتون (Michael McElhatton)، الکس لاوثر (Alex Lawther)، مارتون چوکاس (Marton Csokas)، زلجکو ایوانک (Željko Ivanek)، کلایو راسل (Clive Russell)، آدام ناگایتیس (Adam Nagaitis) و بوسکو هوگان (Bosco Hogan) است.

فیلم آخرین دوئل قرار است در تاریخ 15 اکتبر سال 2021 میلادی بر روی پرده سینماها به اکران در بیاید. از طریق این لینک، می‌توانید این کلیپ منتشر شده برای این فیلم را مشاهده نمایید.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.