تاریخ عرضه انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania مشخص شد

6 October 2021 - 19:54
فیلم Hotel Transylvania: Transformania

کمپانی سونی پیکچرز انیمیشن تاریخی تازه برای عرضه انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania اعلام کرده است.

فیلم هتل ترانسیلوانیا: ترنسفورمانیا (Hotel Transylvania: Transformania)، چهارمین فیلم از این مجموعه انیمیشن است. این انیمیشن قرار است در تاریخ 14 ژانویه سال 2022 میلادی بر روی سرویس آنلاین آمازون پرایم عرضه شود.

عرضه این انیمیشن در سرویس آنلاین آمازون سبب می‌شود تا این انیمیشن از مشکلات اکران در دوره گسترش ویروس کرونا دوری کند و علاوه بر این، از تداخل اکران با انیمیشن خانواده آدامز 2 (Addams Family 2) بپرهیزد. این انیمیشن همانند انیمیشن خانواده آدامز 2 قرار بود تا در اوایل ماه اکتبر سال جاری اکران گردد.

در چهارمین فیلم مجموعه هتل ترانسیلوانیا، دراکولا و دوستانش تبدیل به انسان می‌شوند و جانی تبدیل به یک هیولا می‌شود. این اتفاق توسط اختراع جدید ون هلسینگ رخ داده است. آنها باید به سرعت راهی پیدا کنند تا حالت خود را به صورت قبل در بیاورند چراکه این احتمال وجود دارد که این تغییر حالت به صورت دائمی باقی بماند.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 با صداپیشگی سلنا گومز (Selena Gomez)، برایان هال (Brian Hull)، جیم گافیگان (Jim Gaffigan)، اندی سمبرگ (Andy Samberg)، کاترین هان (Kathryn Hahn)، استیو بوشمی (Steve Buscemi)، مالی شنون (Molly Shannon)، دیوید اسپید (David Spade)، کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key)، فرن درشنر (Fran Drescher)، برد آبرلا (Brad Abrella) و آشر بلینکوف (Asher Blinkoff) است.

اولین فیلم هتل ترانسیلوانیا در سال 2012 بر روی پرده سینماها به اکران در آمد. این انیمیشن، رویکردی تازه نسبت به هیولاهای هالووین داشته و آن را با طنز و شوخی ترکیب کرده است. همین سبب شده تا بینندگان زیادی جذب این فیلم شوند و چندین دنباله برای آن ساخته شود.

فیلم هتل ترانسیلوانیا 4 در هالووین امسال عرضه نخواهد شد و در عوض، در 14 ژانویه سال 2022 میلادی بر روی سرویس آنلاین آمازون پرایم عرضه خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.