گای پیرس و دیمین لوییس به سریال A Spy Among Friends پیوستند

6 October 2021 - 20:18
گای پیرس

گای پیرس و دیمین لوییس قرار است در سریال A Spy Among Friends در مورد جنگ سرد بازی کنند.

گای پیرس (Guy Pearce) و دیمین لوییس (Damian Lewis) قرار است در سریال جاسوسی در میان دوستان (A Spy Among Friends) بازی کنند. اتفاقات این سریال قرار است در طی دوره جنگ سرد رخ بدهد.

حدود یک سال پیش، دومینیک وست (Dominic West) قرار بود تا در این سریال بازی کند اما اکنون، گای پیرس جایگزین او شده است. الکساندر کاری (Alexander Cary) خالق و تهیه‌کننده اجرایی سریال جاسوسی در میان دوستان خواهد بود. او تهیه‌کنندگی اجرایی سریال میهن (Homeland) را در دست داشته و در این سریال با دیمین لوییس همکاری داشته است. دیمین لوییس نیز یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال جاسوسی در میان دوستان خواهد بود.

این سریال بر اساس کتابی به همین نام نوشته بن مکینتایر (Ben Macintyre) است. این کتاب هیجان‌انگیز و غیر داستانی، داستان یکی از بزرگترین جاسوس‌های تاریخ به نام کیم فیلبی را دنبال خواهد کرد. فیلبی یک مامور اطلاعات بریتانیایی است و به طور مخفیانه، یک مامور دوگانه سرویس کی‌جی‌بی است. نقش فیبلی را گای پیرس به تصویر خواهد کشید.

این سریال از نقطه نظر دوست صمیمی وی و همکارش در سرویس اطلاعاتی ام‌آی6 به نام نیکولاس الیوت با بازی دیمین لوییس بازگو خواهد شد. سریال جاسوسی در میان دوستان به بررسی شکست در بین روابط بین شرق و غرب می‌پردازد. آنا مکسول مارتین (Anna Maxwell Martin)، استیون کونکن (Stephen Kunken) و آدریان ادموندسون (Adrian Edmondson) دیگر بازیگران این سریال هستند.

این سریال، اولین پروژه دیمین لوییس پس از به پایان رسیدن سریال میلیاردها (Billions) است. فصل ششم و پایانی سریال میلیاردها در سال آینده میلادی پخش خواهد شد. گای پیرس نیز اخیرا در سریال میر اهل ایست‌تاون (Mare of Easttown) برای شبکه اچ‌بی‌او حضور پیدا کرده است.

او در آینده، در فیلم خاطره (Memory) به کارگردانی مارتین کمپبل (Martin Campbell) حضور پیدا خواهد کرد. این فیلم، یک اثر بازسازی از فیلمی بلژیکی به نام خاطره یک قاتل (The Memory of a Killer) محصول سال 2003 میلادی است. تولید سریال جاسوسی در میان دوستان در حال حاضر در لندن شروع شده است و اندکی فیلمبرداری نیز در کشور رومانی صورت گرفته است.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.