تریلر فیلم Cyrano به کارگردانی جو رایت منتشر شد

6 October 2021 - 21:07
فیلم Cyrano

تریلر فیلم عاشقانه و موزیکال Cyrano به کارگردانی برنده جایزه اسکار یعنی جو رایت و بازی پیتر دینکلیج منتشر شد.

پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) سال‌های زیادی را صرف بازی در سریال Game of Thrones کرد که همین باعث می‌شود نقش آینده او در بازسازی موزیکال جو رایت (Joe Wright) به نام Cyrano به نقطه‌ای درخشان در کارنامه او تبدیل شود. دینکلیج قرار است در مقابل هیلی بنت (Haley Bennett) و کلوین هریسون جونیور (Kelvin Harrison Jr) در چرخشی از یک داستان کلاسیک که حالا با موسیقی ترکیب شده است، بازی کند.

در خلاصه داستان فیلم Cyrano از MGM آمده است: کارگردان برنده جایزه اسکار یعنی جو رایت، بینندگان سینما را در یک سمفونی احساسات به همراه موسیقی، رومانس و زیبایی قرار می‌دهد و داستانی بی‌انتها از مثلثی عشقی و دلخراش را دوباره به تصویر می‌کشد. مردی پیش از زمان خود یعنی سیرانو دو برژراک با بازی پیتر دینکلیج از برق بازی وحشیانه کلمات و شمشیرزنی درخشانی در یک دوئل گنگ می‌شود (حالت کوری ناشی از مواجهه با نور پس از تجربه تاریکی). سیرانو که متقاعد شده است به خاطر ظاهرش ارزش عشق اختصاصی روکسانا با بازی هیلی بنت را ندارد، اما او هنوز باید احساسات خود را نسبت به دخترک اعلام کند و حالا روکسانا با نگاه اول عاشق کریسشن با بازی کلوین هریسون جونیور شده است.

دیوید ارلیچ (David Ehrlich)، منتقد ارشد وبسایت IndieWire در نقد خود از فیلم Cyrano به عنوان یکی از گونزوترین آثار هنری رایج است که پس از The Decameron ساخته شده است. ارلیچر اجرای پیتر دینکلیج را در سطح بالایی تحسین کرد.

او گفت:

این بازیگر هرگز از نقش‌هایی که به قد او بستگی دارد، دوری نکرده است- در بیشتر موارد ممکن است فرد با خود فکر کند که گزینه‌های زیادی به او پیشنهاد می‌شود- اما کاراکتر سیرانو او به او اجازه می‌دهد تا با ناامنی‌هایی که با هرگونه تفاوت فیزیکی همراه است، صریح‌تر از همیشه روبه‌رو شود. ارلیچ ادامه می‌دهد: سیرانو دو برژراک مردی مغرور است که فقط به خاطر شک کردن به خویش تنزل رتبه یافته است، عملکرد درخشان دینکلیج برای به تصویر کشیدن تلاش‌های سیرانو برای فرار از شفافیت افکار خود بسیار تاثیرگذار است.

هیلی بنت هنگام بازی در فیلم Cyrano در مصاحبه با وبسایت IndieWire گفت که این فیلم موزیکال به دلیل رابطه خود با جو می‌توند از محدودیت‌های خود فراتر رود و به گفته خود این یک تجربه فوق‌العاده صمیمی است. او در ادامه گفت: صمیمیت گاهی کاملا وحشتناک است زیرا در جایگاه انسان ما می‌خواهیم برای شریک خود تاثیرگذار باشیم.

استودیو MGM قرار است فیلم Cyrano را 31 دسامبر (10 دی 1400) در سینما‌های منتخب منتشر کند. تریلر این فیلم را می‌توانید در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Indiewire

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.