ونتورث میلر در صدمین قسمت سریال Legends of Tomorrow حضور خواهد داشت

7 October 2021 - 13:51
سریال Legends of Tomorrow

ونتورث میلر قرار است نقشش به عنوان کاپیتان کولد را در صدمین قسمت سریال Legends of Tomorrow بازآفرینی کند.

صدمین قسمت از سریال افسانه‌های فردا (Legends of Tomorrow) قرار است این نقطه عطف خود را با حضور دوباره ونتورث میلر (Wentworth Miller) در نقش لئونارد اسنارت ملقب به کاپیتان کولد جشن بگیرد.

در صدمین قسمت از سریال افسانه‌های فردا، هوش مصنوعی سوار بر ویورایدر به نام گیدئون با بازی ایمی لوییس پمبرتون (Amy Louise Pemberton) قرار است به بررسی تاریخ و گذشته افسانه‌ها بپردازد.

بنابر گفته‌های تهیه‌کننده اجرایی سریال افسانه‌های فردا، فیل کلمر (Phil Klemmer)، اساس داستان این قسمت بر اساس گیدئون قرار گرفته چراکه او تنها کاراکتری بوده است که تمام آنچه در سریال رخ داده است را دیده و تجربه کرده است و هیچ گاه از سفینه دور نبوده است. کلمر اظهار داشته است:

این موضوع به ذهن ما خطور که در صدمین قسمت سریال، نگاهی به گذشته و قسمت‌های قبلی داشته باشیم. گیدئون نیز تنها کسی است که همه چیز را دیده است. مشخصا، سارا لنس از همان ابتدا حضور داشته است اما او تنها یک شخص است. اتفاقاتی بوده است که او آنها را از دست داده است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که قرار است به بررسی فصل‌های قبلی و همچنین رشد سریال بپردازیم و این اتفاق را از دیدگاه گیدئون مشاهده خواهیم کرد.

اینکه گیدئون، کسی است که خاطرات افسانه‌ها را نگه داشته، ایده بسیار جالبی است. از آنجا که افسانه‌ها در طی فصل‌ها دچار تغییر می‌شوند و گسترش می‌یابند، تنها کاراکتری که همه مدت وجود داشته، گیدئون است. پخش فصل هفتم سریال افسانه‌های فردا قرار است از تاریخ 13 اکتبر سال 2021 میلادی از شبکه سی دبلیو شروع شود.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.