اولین تصاویر فیلم The Princess Switch 3: Romancing the Star

7 October 2021 - 14:09
فیلم The Princess Switch 3: Romancing the Star

کمپانی نتفلیکس اولین تصاویر از فیلم The Princess Switch 3: Romancing the Star را منتشر کرده است.

کمپانی نتفلیکس، در طی تعطیلات کریسمس و هالووین، محتواهای خوبی برای مخاطبان خود ارائه می‌کند و امسال نیز استثنا نیست. این سرویس آنلاین، اولین تصاویر از فیلم جابجایی شاهدخت 3: عاشقانه ستاره (The Princess Switch 3: Romancing the Star) را منتشر کرده است.

این فیلم، سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های جابجایی شاهدخت با بازی ونسا هاجنز (Vanessa Hudgens) است. به نظر می‌رسد که عنوان تازه این فیلم، ارجاعی زیرکانه به فیلم افسانه سنگ (Romancing the Stone) محصول سال 1984 میلادی است.

داستان این فیلم بدین صورت است که زمانی که یک عتیقه سلطنتی بسیار باارزش از زیر دست نگهبانانش دزدیده می‌شود، ملکه مارگارت و شاهدخت استیسی، هر دو با بازی ونسا هاجنز از دختر عمو ملکه مارگارت به نام فیونا کمک می‌خواهند. نقش دختر عمو ملکه مارگارت را نیز ونسا هاجنز به تصویر خواهد کشید.

فیونا از مرد مرموزی از گذشته خود با بازی رمی های (Remy Hii) کمک می‌گیرد و یک جابجایی شاهزاده رخ می‌دهد و یک عاشقانه کریسمسی شکل می‌گیرد.

کارگردانی فیلم جابجایی شاهدخت 3 به کارگردانی مایک روهل (Mike Rohl) است و فیلم‌نامه آن را نیز رابین برنهایم برگر (Robin Bernheim Burger) بر اساس کاراکترهایی خلق شده توسط خودش و مگان متزگر (Megan Metzger) قلم زده است. ونسا هاجنز در کنار مایک روهل و رابین برنهایم برگر، تهیه‌کننده فیلم جابجایی شاهدخت 3 خواهد بود.

فیلم جابجایی شاهدخت 3: عاشقانه ستاره قرار است به صورت انحصاری در تاریخ 18 نوامبر سال 2021 میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود. تصویر منتشر شده برای این فیلم را در زیر مشاهده می‌کنید.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.